AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Idag er jeg skikkelig nedfor for min kjæreste har vært på byn der jenter har spurt om han vil være med de hjem og han har svart ja. Han mener at jeg har ingen grunn til å bli såret fordi han ikke ble med de hjem og hadde ingen planer om å være med de hjem og kaller meg for en dramaquen. Hva synes dere ? Jeg klarer ikke stoppe å gråte, men mest pga han er så ufølsom. Anonymous poster hash: f3391...c0c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Idag er jeg skikkelig nedfor for min kjæreste har vært på byn der jenter har spurt om han vil være med de hjem og han har svart ja. Han mener at jeg har ingen grunn til å bli såret fordi han ikke ble med de hjem og hadde ingen planer om å være med de hjem og kaller meg for en dramaquen. Hva synes dere ? Jeg klarer ikke stoppe å gråte, men mest pga han er så ufølsom. Anonymous poster hash: f3391...c0c Hvordan har du funnet ut dette?Anonymous poster hash: 1fd9c...277
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Hvordan har du funnet ut dette?Anonymous poster hash: 1fd9c...277 Han sa det når han var dritings Anonymous poster hash: f3391...c0c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Han hadde jo tydeligvis lyst på dem. Så ja, det er ille, jeg hadde hvertfall dumpet. Anonymous poster hash: 306d7...07b
Nanami Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Hvorfor sa han det til dem? Det er innenfor grensen for utroskap for min og kjæresten min sin del. Vi mener begge at dersom man får en annen til å tro at du har lyst på han/henne så har man gått for langt.
King in the North Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Hvorfor sa han det til dem? Det er innenfor grensen for utroskap for min og kjæresten min sin del. Vi mener begge at dersom man får en annen til å tro at du har lyst på han/henne så har man gått for langt. Alle former for flørting er altså utroskap i din bok?
Nanami Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Alle former for flørting er altså utroskap i din bok? Neida, alle flørter når de snakker. Så det går fint. Men hadde jeg oppført meg på en måte som fikk en kar til å tro at han kunne få meg/knulle meg, så hadde jeg vært utro. Kjæresten min har samme definisjon. Hva andre mener er jo deres sak, men man bør jo være enig om hvor man trekker grensen hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå