Gå til innhold

Har du forelsket deg mest i folk som du har hatt sjans på eller har du stort sett forelsket det i noeon du ikke har klart å bli kjæreste med?

15 stemmer

1. 1. har du forelsket deg mest i noen du har sjans på, eller noen du ikke kan få?

• Jeg har hatt sjans alle jeg har forelsket meg i og vi har blitt kjærester
      2
    • Jeg har stort sett forelsket meg i noen som jeg har hatt sjans på og vi har blitt kjærester
      4
    • Jeg har stort sett blitt forelsket i noen jeg ikke har hatt sjans på og vi har ikke blitt sammen
      4
    • Jeg har aldri blitt sammen med noen jeg har forelsket meg i
      5
    • Jeg har aldri vært forelsket
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har du forelsket deg mest i folk som du har hatt sjans på eller har du stort sett forelsket det i noen du ikke har klart å bli kjæreste med? Vær ærlig, ikke prøv å være politisk korrekt som i; "Jeg elsker bare kjæresten min jeg" om ikke dette er sant.

Endret av OlaP
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå kan jeg egentlig ikke svare helt da, for jeg har hatt sjangs på alle jeg har vært interessert i (skal mer til for å bli forelsket), men det har som oftest ikke blitt noe av fordi jeg dumper dem før vi blir kjærester. Tror jeg har commitment problems..:(

Anonymous poster hash: c7a97...cd9

Skrevet

De få mennene jeg har vært det minste interessert j har jeg fått/kunne jeg fått uten problemer.

Damene jeg har vært forelsket i er det ikke snakk om at jeg ville hatt sjanse på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...