Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare advare de som har tenkt til å kjøpe deo fra Clinique.

Den er ikke verdt pengene i det hele tatt!

Den er faktisk dårligere enn de fleste billig deoene jeg har prøvd. Den er ikke effektiv mot svette, og den lager gule merker under armene :evil: :evil: :evil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Xavia
Skrevet

Takk for tipset, da skal jeg styre langt unna den.

Skrevet

:klø:

Har brukt den før jeg, var ganske fornøyd!

Gjest gjest1
Skrevet

Bare lurte på, Cliniques deo er uten parfyme? Dumt at den var dårlig, trenger en ny deo snart..og _hater_ blomsterlukt eller klinisk såpelukt.

Skrevet

Den er uten parfyme ja, var derfor jeg prøvde den.

Skrevet
Bare lurte på' date=' Cliniques deo er uten parfyme? Dumt at den var dårlig, trenger en ny deo snart..og _hater_ blomsterlukt eller klinisk såpelukt.[/quote']

Helt enig, fordrar ikke slike deoer :riste:

Jeg har kjøpt Biotherm sin deo et par ganger etter at mange på KG har skrytt av den.....men blir ikke helt fortrolig med lukten. Synes den lukter ganske sterkt, nesten sånn såpestykke lukt!

Gjest Cuddly
Skrevet

Cosmica har deo uten parfyme, og den er helt usannsynlig bra! Til meg iallefall...

Gjest gjest1
Skrevet
Cosmica har deo uten parfyme' date=' og den er helt usannsynlig bra! Til meg iallefall...[/quote']

Det er den jeg bruker nå faktisk :) Jeg synes den er god, men litt for tyntflytende. Som et lite apropo, kjæresten min måtte bruke min deo på en ferie, og han sa den var skikkelig dårlig.. Men den fungerer for meg, men jeg svetter ikke så mye heller.

Skrevet

Både jeg og kjæresten min bruker den parfymefrie fra Vichy og den er helt super.

Tror den kostet rundt 90,- på apoteket.

Gjest Esther
Skrevet

Jeg ble rådet til å kjøpe Hi&Dry fra Revlon sist jeg var på parfymeriet - den er gammel og god. Faktisk så fortalte ekspeditrisen meg at de som jobbet på parfymeriet brukte også bare den - nettopp fordi den er mye bedre enn mange av de dyre deodorantene de selger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...