Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tynne og likbleke legger med veldig ømfintlig hud.

Bruker litt brun-uten-sol på dem, men synes de ser bleke ut uansett. Har dessuten fått synlige åreknuter på baksiden av ene kneet og litt nedover som jeg skjemmes av. Bruker støttestrømper på jobb for å unngå forverring. Utenom bruker jeg en gel fra Vita som heter Venetrim.

Har også kjempetørr hud på knærne,og selv om jeg bruker bodylotion fra apoteket spesielt for tørr hud føler jeg det aldri blir bedre. Barberer leggene med vanlig høvel og barbergele men får fort nupper,svie,inngrodde hår etc..

Nå på fine solskinnsdager er dette et problem. Føler leggene mine ser helt for jævlige ut uansett hva jeg gjør. Går helst i bukse eller tynn strømpebukse under kjole eller shorts :(

Noen andre her som sliter med det samme, eller har gode råd/erfaringer å komme med?

På forhånd takk for svar:)

Anonymous poster hash: 48bbb...60f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan enten gjemme de bort + være trist, eller lære deg å leve med de + være glad!

AnonymBruker
Skrevet

Leggene mine ser ikke ut i måneskinn. Jeg skjemdes av dem før, men nå gir jeg faen og går i shorts.

Anonymous poster hash: 7a467...8dd
Skrevet

Gi faen. Smør dem og ta vare på huden under føttene. Sett på litt klarlakk eller noe på neglene. Ingen som titter slik på beina til folk.

Dessuten...er det ikke ræva som er inn å glane på/vise frem for tiden???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...