Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har herjet ganske mye med håret mitt opp igjennom årene, farget det mørkt, stripet det lyst, farget det mørkt, stripet det lyst igjen osv. Nå har jeg hatt mørkt hår en stund og det var glatt og sunt etter mye kurer til jeg stripet det en gang hos en lærling som var kjempetreig og brukte over tre timer på å skylle ut stripene!! Håret mitt så kjempeslitt ut etterpå. Jeg har i ettertid brukt den redken cat og Antisnap, pluss masse hårkurer fra Joico og redken hver uke. Har også klippet tuppene hver tredje uke. Nå ser det mye bedre ut, men har litt ettervekst som er lysere enn fargen jeg har på håret nå, og ønsker derfor å stripe det lysere en gang til for å få lik farge som den naturlige fargen min. Hvordan kan jeg vite om håret mitt tåler det og ikke knekker? er 4 måneder siden jeg stripet det sist

Anonymous poster hash: 6194e...e8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke blek det.. Du kommer til å få kjempedårlig hårkvalitet. Spør frisøren om han/hun kan legge i en minicolor eller en farge som matcher hårfargen din. Farge er mer skånsomt for håret. Hvor mørk/lys er du?

Altså, du må gjøre som du vil, men jeg ville ikke risikert det ;/

Gjest miss_sara
Skrevet

Har bleket håret mange ganger, det har knekt mange ganger... Men det går bra så lenge du kurer og holder deg unna rettetang o.l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...