AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Del Skrevet 26. juni 2014 Noen som vet om en butikk på Majorstua (evt i Sentrum) der jeg kan få kjøpt et mildt produkt til vask av sluk? Har blitt anbefalt å ikke bruke plumbo. Takk på forhånd! Anonymous poster hash: 09ae5...142 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Del Skrevet 26. juni 2014 Jeg bor i en helt annen by, så har ikke forslag til butikk. Men, vi bor i et gammelt hus i sentrum av Trondheim og vi bruker "Mudin" til å rense rørene med i stedet for Plumbo. Er vistnok mer skånsomt. Vi kjøper det på obs bygg, men det må jo være mulig å få noe lignende på en rørleggerforretning. Anonymous poster hash: caa4a...818 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 26. juni 2014 #3 Del Skrevet 26. juni 2014 Lavona er snilt mot plastrør. Er en avløpsåpner rørleggerne bruker. Vet de har det på Maxbo Vækerø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Del Skrevet 27. juni 2014 Takk for svar dere! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse produktene i Oslo sentum? Anonymous poster hash: 09ae5...142 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 27. juni 2014 #5 Del Skrevet 27. juni 2014 Eddik og bakepulver! Beste som er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 27. juni 2014 #6 Del Skrevet 27. juni 2014 Mudin selges på jernia(på sthanshaugen) har vel sikkert noen lignende butikker på majorstua(malebutikker,vvs butikker m.m) mudin er det rørleggerne anbefaler:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #7 Del Skrevet 27. juni 2014 Mudin selges på jernia(på sthanshaugen) har vel sikkert noen lignende butikker på majorstua(malebutikker,vvs butikker m.m) mudin er det rørleggerne anbefaler:) Tusen takk! Da skal jeg få kjøpt det i morgen Anonymous poster hash: 09ae5...142 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silveri Skrevet 28. juni 2014 #8 Del Skrevet 28. juni 2014 Hegdehaugen Jernvare i Bogstadveien 17 ( http://www.hegdehaugen.no ) har alt mulig rart så jeg ville sjekket der først. Agerup ved siden av Colosseum (tvers over gaten for inngangen til Colosseum senter) hadde også slike ting. Imidlertid var det blitt mye mer maling der sist jeg var innom så jeg er usikker på om de har rørleggerting lenger. Jeg tror ikke det er noen rørleggerbutikker på Majorstua lenger. Den nærmeste jeg vet om er Comfort på Skøyen ( http://www.comfortskoyen.no/butikksider/velkommen ). 20-bussen til Skøyen stasjon og deretter ca 5 min å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå