AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Broren til typen min er sammen med ei, og han har vært utro mot henne flere ganger og det vet hun. I tileg til at det er han som har vært utro så er det han som har gjort det slutt etterpå også, men hun gir seg ikke, hun åler seg innpå og vips så er de "sammen" igjen. Så er han utro ihjen, og hun er sønderknust, MEN hun godtar det nok en gang. Også sitter hun å klager til meg om at hun vil dra fra han og han er så slem. JA, det er slemt å være utro,MEN han vil jo egentlig bare ha ei å pule på, så han tar henne hjem ihjen for å ha noen å ha sex med. Hun er så dum, hun forstår det ikke, selv om vi er mange som har sagt det til henne. Hun skriver til meg på facebook hver eneste dag å spør hva hun skal gjøre. Jeg sier det rett ut, "flytt fra han". Men det har jeg jo sagt til henne i 2 år nå da... Vet ikke hvor jeg vil med dette, men trengte bare å få ut frustrasjonen tror jeg.Anonymous poster hash: 5b25f...5c3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Du får si at enten så får hun akseptere at han er utro med henne, eller så får hun slå opp og holde seg unna. Og at du ikke er interessert i å høre mer om det. Anonymous poster hash: 757f8...7cb
Gjest Alohaa Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Fortell det rett ut at det er slitsomt å høre på at hun hele tiden klager over det, men alikevll godtar det gang på gang. Be hun gjøre noe med det, eller leve med det uten å klage.
Gjesten Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Jeg tror faktisk at jeg ville sagt som sant var at du har gitt henne alle rådene du har å gi, og at nå må hun enten ta seg sammen og flytte fra ham, eller akseptere situasjonen som den er, med tanke på at hun velger å leve i den. Hvis hun velger å bli, vil du ikke høre noe mer om det, du har ikke mer å si om saken.
Gjest Kvinneline Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Denne jenta trenger hjelp stakkars. Hun har tydeligvis problemer, og trenger mer enn ett dytt for og unngå å løpe tilbake til broren din. Når det gjelder han, så er han jo tydeligvis en drittsekk. Jeg synes faktisk det er han som bør ta ansvar hær. Kanskje du heller bør prøve å snakke litt vett i han? Han bør ikke la denne jenta komme tilbake, og han bør kutte all kontakt med henne (for begges skyld). At han stadig utsetter henne for dette kan ødelegge henne mer enn han aner. Hun sliter tydeligvis med selvtillit, og kan umulig ha særlig mye respekt for seg selv. Til tross for dette, ser jeg henne som "offeret", og broren din bør ta seg selv i nakkeskinnet! 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Ville blokkert henne på facebook. Anonymous poster hash: d1cd9...d77
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Denne jenta trenger hjelp stakkars. Hun har tydeligvis problemer, og trenger mer enn ett dytt for og unngå å løpe tilbake til broren din. Når det gjelder han, så er han jo tydeligvis en drittsekk. Jeg synes faktisk det er han som bør ta ansvar hær. Kanskje du heller bør prøve å snakke litt vett i han? Han bør ikke la denne jenta komme tilbake, og han bør kutte all kontakt med henne (for begges skyld). At han stadig utsetter henne for dette kan ødelegge henne mer enn han aner. Hun sliter tydeligvis med selvtillit, og kan umulig ha særlig mye respekt for seg selv. Til tross for dette, ser jeg henne som "offeret", og broren din bør ta seg selv i nakkeskinnet! Ts her. Det er ikke broren min, men broren til kjæresten min, og ja, vi jar snakket med han, men han driter i følelsene hennes sålenge han kan ligge med henne. TAKK GUD FOR AT KJÆRESTEN MIN OVERHODE IKKE LIKNER SIN BROR!Anonymous poster hash: 5b25f...5c3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #8 Skrevet 26. juni 2014 Denne jenta trenger hjelp stakkars. Hun har tydeligvis problemer, og trenger mer enn ett dytt for og unngå å løpe tilbake til broren din. Når det gjelder han, så er han jo tydeligvis en drittsekk. Jeg synes faktisk det er han som bør ta ansvar hær. Kanskje du heller bør prøve å snakke litt vett i han? Han bør ikke la denne jenta komme tilbake, og han bør kutte all kontakt med henne (for begges skyld). At han stadig utsetter henne for dette kan ødelegge henne mer enn han aner. Hun sliter tydeligvis med selvtillit, og kan umulig ha særlig mye respekt for seg selv. Til tross for dette, ser jeg henne som "offeret", og broren din bør ta seg selv i nakkeskinnet! Hehe, kjenner flere jenter som er "offer" i så fall. Offer for sin egen dumhet. Ta ansvar for deres eget liv i stedet for å sette dere i offerrollen for alt mellom himmel og jord. Anonymous poster hash: 757f8...7cb 1
Gjest Kvinneline Skrevet 26. juni 2014 #9 Skrevet 26. juni 2014 Ts her. Det er ikke broren min, men broren til kjæresten min, og ja, vi jar snakket med han, men han driter i følelsene hennes sålenge han kan ligge med henne. TAKK GUD FOR AT KJÆRESTEN MIN OVERHODE IKKE LIKNER SIN BROR!Anonymous poster hash: 5b25f...5c3 Unnskyld, leste feil. Når dere har pratet med han også, så skjønner jeg frustrasjonen over henne bedre. Uansett så synes jeg synd på henne, for hun må jo slite skikkelig med seg selv når hun gang etter gang utsetter seg selv for dette. Det eneste jeg kan foreslå da (siden dere har snakket med han), er og bare kutte all kontakt med henne også. Dere har jo på sett og vis førsøkt å hjelpe hennne ut av dette, uten hell. Hun innser jo tydeligvis ikke at hun alltid vil ende opp med knust hjerte om hun stadig åler seg tilbake, så da er det lite dere kan gjøre. Foreslå til henne at hun bør prate med noen profesjonelle, og kutt kontakten med henne.
Gjest Kvinneline Skrevet 26. juni 2014 #10 Skrevet 26. juni 2014 Hehe, kjenner flere jenter som er "offer" i så fall. Offer for sin egen dumhet. Ta ansvar for deres eget liv i stedet for å sette dere i offerrollen for alt mellom himmel og jord. Anonymous poster hash: 757f8...7cb Ja, klart hun er skyld i dette selv. Det er hun som åler seg tilbake til han, og utsetter seg for dette igjen og igjen. Jeg mener bare at ikke alle er i stand til å ta ansvar for eget liv. Hun kan jo være rimelig psykisk ustabil, uten at denne typen vet det. Skal man være deltagende i å "ødelegge" noen psykisk, når vedkommende kanskje ikke er "sterk" nok til å ta ansvaret selv? Jeg mener selvfølgelig ikke at hun er uskyldig i dette, langt i fra. Men som voksen (og mentalt frisk), kan han også ta ansvar og sette en stopper for dette.
Ungoliant Skrevet 26. juni 2014 #11 Skrevet 26. juni 2014 Hun har jo selv valgt å være sammen med drittsekken. Det er nesten merkelig hvordan enkelte jenter henger seg på sånne som broren din, for så å klage over hvor fælt det er som om det er noe å skryte av. Hun ønsker nok ikke egentlig hjelp, men å føle seg som en "martyr" i kjærlighetens navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå