Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Virker som om det knapt er en eneste singel jente under 30 som ikke har en eller flere pulevenner.

Det jeg lurer på er hva man da har å komme med dersom man vil være kjæreste med noen? Hvorfor skal en gutt ville være kjæreste når han kan være pulevenn og få alle fordelene og ingen av ulempene?

Anonymous poster hash: 5b42f...570
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner jeg har lest for mye blogg når jeg tenker fotballfrue før fuckfriend :fnise:

• Liker 6
Gjest Alohaa
Skrevet

Fordi å ha en man elsker er så jævlig mye bedre enn en man kun har sex med,også ferdig med det.

Det er ihvertfall min mening :)

• Liker 1
Skrevet

Virker som om det knapt er en eneste singel jente under 30 som ikke har en eller flere pulevenner.

Det jeg lurer på er hva man da har å komme med dersom man vil være kjæreste med noen? Hvorfor skal en gutt ville være kjæreste når han kan være pulevenn og få alle fordelene og ingen av ulempene?

Nå er jeg spent! Hva er fordelene og hva er ulempene??? Fortell! Fortell!

AnonymBruker
Skrevet

Fordi å ha en man elsker er så jævlig mye bedre enn en man kun har sex med,også ferdig med det.

Det er ihvertfall min mening :)

Men hvorfor skal mannen gidde å ha et monogamt forhold når han får pule deg så mye han vil uansett?

Gjest New_Girl
Skrevet

Men hvorfor skal mannen gidde å ha et monogamt forhold når han får pule deg så mye han vil uansett?

Tro det eller ei, så finnes det menn som vil finne noen å dele mer enn bare sex med. De er faktisk i stand til å forelske seg de også.

Gjest Alohaa
Skrevet (endret)

Nå er jeg spent! Hva er fordelene og hva er ulempene??? Fortell! Fortell!

Jeg synes sex er mye mye bedre når man har det med en person man elsker kontra med en man kun har det med for spenningens skyld. Men slm sagt, alle trenger da ikke mene det samme som meg?

Så får ulemper og fordeler bli opp til hver enkelt.

Endret av Alohaa
Skrevet

Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste mann som ikke foretrekker et langvarig forhold fremfor å "bare ligge rundt", dersom de får valget. Jeg skjønner at enkelte menn er skadeskutt og tror at forhold bare er drama, men de fleste ser ut til å ha et positivt bilde av å ha dame.

Skrevet (endret)

Jeg synes sex er mye mye bedre når man har det med en person man elsker kontra med en man kun har det med for spenningens skyld. Men slm sagt, alle trenger da ikke mene det samme som meg?

Så får ulemper og fordeler bli opp til hver enkelt.

Allright.....

Nå var jeg litt mer interessert i å lese TS sine tanker rundt fordeler og ulemper uten å svare på sitt eget spørsmå jeg da. :P

Endret av Beeblebrox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...