AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Har det hendt noen her at de ble kjent med noen, gikk på date f.eks. hadde sex, uten at forelskelsen var gjensidig. Men, at etter en tid ble den andre parten forelsket likevel, selv om man ble enige om at man aldri kunne bli et par? En uventet forelskelse, rett og slett? Er det vanlig at slikt skjer, eller er det bare på film? Anonymous poster hash: b1315...18a 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Nei, det har skjedd.. Hadde en jeg holdt på med, og vi ble enig om at det ikke skulle bli følelser involvert.. Han forsvant en stund, å kom tilbake, da hadde jeg funnet en ny en, og det ble ramaskrik for å si det slik. Anonymous poster hash: 6755d...1a3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Nei, det har skjedd.. Hadde en jeg holdt på med, og vi ble enig om at det ikke skulle bli følelser involvert.. Han forsvant en stund, å kom tilbake, da hadde jeg funnet en ny en, og det ble ramaskrik for å si det slik. Anonymous poster hash: 6755d...1a3 Enig om at det ikke skulle bli følelser? Men var det slik at en av dere sa at nei, det var ingenting der -eller var det annerledes? Anonymous poster hash: b1315...18a
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Enig om at det ikke skulle bli følelser? Men var det slik at en av dere sa at nei, det var ingenting der -eller var det annerledes? Anonymous poster hash: b1315...18a Når vi inngikk dette "forholdet" så hadde vi to regler. 1. minst mulig skal vite om det og 2. det skal ikke være følelser involvert og blir det det, så trekker man seg ut. Begge reglene ble brutt. Anonymous poster hash: 6755d...1a3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Når vi inngikk dette "forholdet" så hadde vi to regler. 1. minst mulig skal vite om det og 2. det skal ikke være følelser involvert og blir det det, så trekker man seg ut. Begge reglene ble brutt. Anonymous poster hash: 6755d...1a3 Ok, men da er det vel egentlig en litt annen, og bedre, situasjon du hadde en den som blir skissert i åpningsinnlegget. Anonymous poster hash: b1315...18a
*melis* Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Ja, det har skjedd meg. Jeg ble plutselig stormende betatt av en kompis som jeg adri i livet hadde sett for meg å kunne falle for. Vi ble sammen etter en stund, men dessverre er vi nok for ulike til at det vil gå i lengden. Har dog aldri vært så glad i en mann noen gang før.
Cal09m16je1g Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Ja, jeg sa til venninnen min at han var uaktuell for meg, riktignok før vi ble ordentlig kjent. Ble kjærester 1 måned senere etter å ha vært sammen hver dag den måneden!
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #8 Skrevet 26. juni 2014 Ja, det har skjedd meg. Jeg ble plutselig stormende betatt av en kompis som jeg adri i livet hadde sett for meg å kunne falle for. Vi ble sammen etter en stund, men dessverre er vi nok for ulike til at det vil gå i lengden. Har dog aldri vært så glad i en mann noen gang før. Hvor lenge hadde dere kjent hverandre? Og var det slik at du i lengre tid tenkte at han ikke var noe for deg fordi han hadde prøvd seg på deg, eller bare generelt? Og hvor ofte møttes dere før du falt for ham? Anonymous poster hash: b1315...18a
*melis* Skrevet 26. juni 2014 #9 Skrevet 26. juni 2014 Hvor lenge hadde dere kjent hverandre? Og var det slik at du i lengre tid tenkte at han ikke var noe for deg fordi han hadde prøvd seg på deg, eller bare generelt? Og hvor ofte møttes dere før du falt for ham? Anonymous poster hash: b1315...18a Vi hadde kjent hverandre et års tid før han fortalte meg at han var interessert i meg. Og deretter gikk det noen måneder før jeg ble betatt av ham. I mellomtiden møttes vi flere ganger som venner, men det var først etter at vi hadde møttes på tomannshånd noen ganger at jeg falt for ham.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #10 Skrevet 26. juni 2014 Vi hadde kjent hverandre et års tid før han fortalte meg at han var interessert i meg. Og deretter gikk det noen måneder før jeg ble betatt av ham. I mellomtiden møttes vi flere ganger som venner, men det var først etter at vi hadde møttes på tomannshånd noen ganger at jeg falt for ham. Men i utgangspunktet hadde du altså utelukket ham som partner? Anonymous poster hash: b1315...18a
*melis* Skrevet 26. juni 2014 #11 Skrevet 26. juni 2014 Men i utgangspunktet hadde du altså utelukket ham som partner? Anonymous poster hash: b1315...18a Ja. Det skal dog sies at det sikkert var av en grunn (fordi fornuften min fotalte meg at vi var for ulike, før følelsene til slutt slapp til og tok overhånd), så dersom du har blitt avvist av noen og håper at vedkommende skal falle for deg etterhvert, så tror jeg ikke du skal ha for høye forhåpninger..Livet er som regel ikke helt som i Hollywood-filmene...
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #12 Skrevet 26. juni 2014 Ja. Det skal dog sies at det sikkert var av en grunn (fordi fornuften min fotalte meg at vi var for ulike, før følelsene til slutt slapp til og tok overhånd), så dersom du har blitt avvist av noen og håper at vedkommende skal falle for deg etterhvert, så tror jeg ikke du skal ha for høye forhåpninger..Livet er som regel ikke helt som i Hollywood-filmene... Ja, virkeligheten er ganske annerledes. Men det kan jo hende at noen som avviser en, senere - etter en tid som venner kanskje, en dag oppdager at kan være noe der? Anonymous poster hash: b1315...18a
*melis* Skrevet 26. juni 2014 #13 Skrevet 26. juni 2014 Ja, virkeligheten er ganske annerledes. Men det kan jo hende at noen som avviser en, senere - etter en tid som venner kanskje, en dag oppdager at kan være noe der? Anonymous poster hash: b1315...18a Det kan selvfølgelig skje, men ville ikke lagt opp livet mitt etter det..
Apehjerne Skrevet 26. juni 2014 #14 Skrevet 26. juni 2014 Nei, det har skjedd.. Hadde en jeg holdt på med, og vi ble enig om at det ikke skulle bli følelser involvert.. Han forsvant en stund, å kom tilbake, da hadde jeg funnet en ny en, og det ble ramaskrik for å si det slik. Anonymous poster hash: 6755d...1a3 Enige i atdet ikke skull bli følelser? Følelser kan da ikke kontrolleres på den måten
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #15 Skrevet 26. juni 2014 Jepp, det går absolutt an! At the moment er jeg forelsket i en jeg overhodet ikke så for meg at jeg skulle falle for. Det er mye med han som "kræsjer" helt med hvordan jeg er, f.eks. Hadde bekjente visst at jeg liker han, hadde de seriøst blitt sjokkerte. Ingen hadde sett det komme, og i hvert fall ikke jeg!Anonymous poster hash: 7c025...caa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå