Gå til innhold

Paypal - er begge måtene like gode?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har tenkt til å handle et par ting på ebay, og måtte derfor nå opprette en paypal bruker. Jeg får to muligheter når jeg har registrert meg. Det ene, som jeg har gjort før, er å overføre penger fra konto til paypal, og så tar det noen dager før de er på paypal kontoen.

Den andre er å registrere visakortet mitt på paypalen min, og betale selger direkte fra det, uten at de får noen form for kontoopplysninger.

Jeg skulle gjerne fått bestilt de tingene i dag, og bare lurer på om noen her bruker den andre metoden for å betale på? Er det like sikkert og fungerer det greit?

Anonymous poster hash: 3704b...f94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betaler bare direkte med kortet mitt gjennom Paypal. Fungerer smertefritt og jeg har fått refundert flere ting hvis selgeren har vært litt "shady" gjennom eBay. Der er paypal veldig flinke.

• Liker 2
Skrevet

Jeg betaler bare direkte med kortet mitt gjennom Paypal. Fungerer smertefritt og jeg har fått refundert flere ting hvis selgeren har vært litt "shady" gjennom eBay. Der er paypal veldig flinke.

Samme her.

Skrevet (endret)

Jeg har koblet visa opp mot paypal, fungerer som en sjarm.

Opplevd en gang at jeg ikke fikk produktet (Etsy), det hadde også gått for lang tid og paypal kunne ikke hjelpe. No money, no product.

Endret av dillyduzit
AnonymBruker
Skrevet

Ah! Takk for kjapt og bra svar! :D Da gjør jeg det!

AnonymBruker
Skrevet

Så da slipper jeg altså å overføre,som tar noen dager ? :)

AnonymBruker
Skrevet

Har registrert VISA-kortet. Har sikkert handlet over 100 ganger, ikke noen problemer

Anonymous poster hash: b6de7...b04
  • Liker 1
Skrevet

Denne første løsningen der du overfører penger til en egen Paypal-konto tror jeg henger sammen med hvordan amerikanske kredittkort fungerer. Den er uansett ikke relevant etter norske forhold.

Jeg har brukt Paypal i over 10 år og aldri hatt noen problemer med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...