AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Trenger noen tips om hvordan og hvor man kan møte en dame egentlig? Kanskje man har kjørt seg litt fast i sin egne rutiner at man ikke ser klart:) Jeg er 35 år, kort mørkt hår og noen kg for mye. Jeg ønsker å møte en seriøs og åpen dame uten barn for et seriøst forhold. Vi drømmer vel alle om en lykkelig familie i et koselig hjem? Jobber i luftfarten men treffer lite norske damer der. Har dårlig tru på et forhold mellom en fra østen og meg:) Har også tenkt det med barn. Har funne ut at en dame med barn er noe som ikke vil funke for meg, ikke for at jeg ikke liker barn for det gjør jeg virkelig! Men er heller det at et forhold eller et ekteskap med mine og dine barn gjør kanskje meg litt usikker. Kanskje barnefaren i fremtiden vil prøve å få tilbake x dama for å starte på nytt igjen, og siden dem har barn sammen kan vel et sånt "tilbud" fra han påvirke valget til ho jeg eventuelt skulle være sammen med og som avslutte vårt forhold? Håper dere forstår hva jeg i det minste mener. Har gode venner, og dem sier mye godt om meg og at jeg har lett for å bli kjent med folk. Men blir bare med det på en måte. Hvor kan en litt små sjenert og old fashion type som faktisk enda åpner dørene for kvinnene komme i kontakt med en trivelig dame da?Anonymous poster hash: b83eb...68d
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Prøv nettdating Anonymous poster hash: 333fb...1ec
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Han har akkurat gjort det: utført en snik-kontaktannonse her på kg. Anonymous poster hash: e377d...e3c 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 I likhet med mange langtidssingle bør også du kanskje åpne øynene litt og innse realitetene. Jeg leser at du ikke ønsker dame med barn, men du er tross alt 35 år. Med mindre du er supermann og alfahelt, innebærer alderen din at ditt reelle nedslagsfelt er hos kvinner som er litt, men ikke mye yngre enn deg. Kanskje også jevnaldrende. Disse damene har ofte fått noen unger allerede. Hvorfor er det et problem? Dersom tanken på stebarn er uutholdelig for deg bør rette oppmerksomheten mot yngre damer. Er det slike du ønsker? Yngre damer er som regel omsvermet av menn i ale aldre og konkurransen om disse er derfor temmelig hard. Hva tenker du om det? Anonymous poster hash: d1373...527 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Vanskelig uten at du sier så mye om deg og din personlighet, dine interesser og ikke minst - din tidligere erfaring med kvinner. Hva som evt. har fungert og ikke fungert kan gi deg noen tips, hva du har gjort galt tidligere, hva slags kvinner du liker. Anonymous poster hash: 5c547...820
Gjest Leo Nardo Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Vi drømmer vel alle om en lykkelig familie i et koselig hjem? Ikke meg! Jeg drømmer om å reise verden rundt og ligge med det Østen har å by på av vakre kvinner. Hvor mange kilo ekstra snakker vi om her? Når du i det hele tatt nevner det, så antar jeg at noen ekstra kilo er i størrelsesordenen 15-25 kg. Selvsagt finnes det mange overvektige menn som har kjærester, men å være slank(ere) vil åpne mange nye dører for deg og ikke minst vil det gi deg selv en bedre livskvalitet, som er det viktigste her. Jeg skjønner om du foretrekker å møte noen uten barn, det gjør jeg også, men av helt andre grunner enn de du oppgir, da dine ikke gir mening for min del. Ellers er det bare å begynne å snakke med kvinner så ofte du har muligheten og begynne å tilnærme deg de på en mer seksuell måte og ikke kun som en venn. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Alle menn jeg har datet eller blitt sammen med i voksen alder har jeg møtt gjennom venner, bortsett fra en kollega jeg møtte på jobb og endte opp med å være sammen med i tre år. Når jeg sier gjennom venner mener jeg ikke at noen har lekt matchmaker, det er folk jeg har møtt flere ganger i forskjellige sosiale sammenhenger hvor jeg da har blitt kjent med dem litt etter litt og til slutt går det videre. Samboeren min og jeg har veldig mange felles venner, men vi kjente ikke hverandre. Etter rundt et halvt år hvor vi hadde støtt på hverandre regelmessig, men uplanlagt, fikk vi til slutt en sjanse til å være sammen alene en kveld og etter det gikk det bare en vei. Vi har nå bodd sammen i to år Mitt tips til deg er bare å dra ut å være sosial, du vet aldri når du møter noen! Anonymous poster hash: d4efb...ea5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #8 Skrevet 28. juni 2014 Hvis du hadde møtt ei dame du likte og som du fikk kjempe god kjemi med, ville du snudd i døra fordi hun hadde barn fra tidligere forhold? Med kriterier som det vil det bli ennå mer vanskelig å møte ei du kan dele livet sammen med. Prøv å møt ei du kommer godt overens med, som du syns er hyggelig å være sammen med, lett å snakke med, gode verdier i livet og som ønsker det samme i et forhold som deg. Om hun har barn, hva så? Hvis du virkelig liker henne så vil du ikke bry deg noe særlig om det og det vil gå fint. Om du snur i døra så ville nok ikke forholdet fungert uansett, da er du ikke interessert nok i dama. Prøv nettdating, men ikke still så mange krav til slike ting. Det viktigste er hvordan jenta er og hvor godt dere kommer overens. Anonymous poster hash: 3055c...885 1
lmv Skrevet 28. juni 2014 #9 Skrevet 28. juni 2014 Ikke alle barnefedre "henger igjen", bare så det er sagt. Når det kommer til hvor du kan treffe damer, så er det vel egentlig hvor som helst! Du kan møte de på nettet, ta deg en tur ut på byen, dra på ferieturer, møte de gjennom venner og sosiale lag. De er stort sett overalt! Jeg har en liten mistanke om at du kanskje har blitt litt kresen av å være singel ei stund? Det er nemlig lett å si til seg selv at den fremtidige kjæresten må være sånn og sånn og sånn, når man har vært singel ei stund. Nærmest som en beskyttelse, egentlig. Fordi du har vært alene ei stund og har blitt vant til det. Noe som kanskje gjør deg mindre "åpen". Så kanskje hvis du prøver å være litt mer åpen til de damene du treffer, ser litt forbi de kriteriene du har satt deg, så ser du kanskje et potensiale i de Selv om hun f.eks har et barn, så har dere utrolig mye til felles! Eller selv om hun kanskje var for høy/tynn/lav for deg, så er det noe vannvittig tiltrekkende med henne. Vet selvfølgelig ikke om dette kan stemmer, men det har lett for å bli sånn :-) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå