AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Trenger noen tips om hvordan og hvor man kan møte en dame egentlig? Kanskje man har kjørt seg litt fast i sin egne rutiner at man ikke ser klart:) Jeg er 35 år, kort mørkt hår og noen kg for mye. Jeg ønsker å møte en seriøs og åpen dame uten barn for et seriøst forhold. Vi drømmer vel alle om en lykkelig familie i et koselig hjem? Jobber i luftfarten men treffer lite norske damer der. Har dårlig tru på et forhold mellom en fra østen og meg:) Har også tenkt det med barn. Har funne ut at en dame med barn er noe som ikke vil funke for meg, ikke for at jeg ikke liker barn for det gjør jeg virkelig! Men er heller det at et forhold eller et ekteskap med mine og dine barn gjør kanskje meg litt usikker. Kanskje barnefaren i fremtiden vil prøve å få tilbake x dama for å starte på nytt igjen, og siden dem har barn sammen kan vel et sånt "tilbud" fra han påvirke valget til ho jeg eventuelt skulle være sammen med og som avslutte vårt forhold? Håper dere forstår hva jeg i det minste mener. Har gode venner, og dem sier mye godt om meg og at jeg har lett for å bli kjent med folk. Men blir bare med det på en måte. Hvor kan en litt små sjenert og old fashion type som faktisk enda åpner dørene for kvinnene komme i kontakt med en trivelig dame da?Anonymous poster hash: b83eb...68d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå