Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig i dette. Det er flest mennesker med lav status og lav inntekt som røyker, og det er som regel disse som klager mest over dårlig råd også.

Anonymous poster hash: d72b7...6a1

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Enig i dette. Det er flest mennesker med lav status og lav inntekt som røyker, og det er som regel disse som klager mest over dårlig råd også.

Det er ikke så rart

Anonymous poster hash: 836cb...73d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dere som alltid klager over dårlig råd, men røyker 18 000 ut i luften hvert år. Hvorfor?

Skjønner dere ikke at dere hadde hatt råd til syndenferie for de pengene dere bokstavelig fyrer opp hvert eneste år?

Anonymous poster hash: c3bdd...3d2

Du skjønner at det er stor genetisk variasjon i hvor avhengige noen blir av røyk også? Anbefaler deg å Google nikotinavhengighet kontra heroinavhengighet hos rotter,

Anonymous poster hash: a8cf0...d69

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dere som alltid klager over dårlig råd, men røyker 18 000 ut i luften hvert år. Hvorfor?

Skjønner dere ikke at dere hadde hatt råd til syndenferie for de pengene dere bokstavelig fyrer opp hvert eneste år?

Har du tips til reisested for denne type ferie?

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det skjønner vi/de ikke. Vi er stokk dumme forstår du. Jeg har lurt på det samme med narkomane og alkoholikere. Kan de ikke bare slutte med det tullet og få seg en jobb og et ordentlig sted å bo isteden! Dumme folk altså. :ironi:

Anonymous poster hash: c6bb3...5e4

• Liker 38
Skrevet

Har du tips til reisested for denne type ferie?

:fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle jeg kjenner som blir "blakke" hvær måned røyker. De røyker og drikker som konger, helt til pengene tar slutt. Så lever de av å låne penger av venner som er flinkere med økonomien sin, for ikke å betale dem tilbake fordi de (*drar opp og tenner en sigg*) er "blakke".

En jeg var god venn med før hadde nesten 10.000 i lønn i måneden ved siden av studielånet. Han ble blakk hvær måned, og var til og med frekk nok til å låne masse penger fra oss som kun hadde studielånet å leve på. Vi unnet oss skjeldent turer på byen eller måltider ute, fordi vi ikke hadde råd, men lånte bort penger til denne fyren fordi han ikke hadde noe å spise (sa han). Hvis han fikk låne en 200-lapp løp han og kjøpte en 10-pk røyk, en flaske vin, (og nudler) til neste lønning...

En gang møtte jeg han sittende utenfor en restaurant å røyke mens han drakk øl og nettopp hadde bestilt mat. Noe sånt hadde jeg, som student, aldri tatt meg råd til selv. Han hadde over 1000 kr i gjeld til meg, som jeg hadde mast etter i nesten ett år. Tidligere i uka hadde han sagt at han var blakk da jeg etterlyste pengene, og han ble til og med sint over at jeg var en såpass dårlig venn at jeg prøvde å "skvise ut der det var lite fra før"... Vi er ikke venner i dag for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 71d23...75e
  • Liker 13
Gjest chisandra
Skrevet (endret)

Ts, sier du det samme om all avhengighet, eller er det kun røykere?

Uansett så vitner det om så mangel på avhengighetskunnskap at det er ikke mulig å prøve å forklare deg det med ett enkelt innlegg på kvinneguiden.

Men stå på. :fnise:

Endret av chisandra
AnonymBruker
Skrevet

Ts, sier du det samme om all avhengighet, eller er det kun røykere?

Uansett så vitner det om så mangel på avhengighetskunnskap at det er ikke mulig å prøve å forklare deg det med ett enkelt innlegg på kvinneguiden.

Men stå på. :fnise:

Man kan ikke bli avhengig av noe man ikle begynner med.

Og jeg synes man er bra teit om man begynner med røyk eller narkotika.

Anonymous poster hash: 5bd61...5e3

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke bli avhengig av noe man ikle begynner med.

Og jeg synes man er bra teit om man begynner med røyk eller narkotika.

:scorpis:

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Tja, de fleste som begynner å røyke gjør det fordi de da tror dem er "kule".

Det å begynne med andre tyngre rusmiddler henger ofte sammen med større problemer i livet.

Anonymous poster hash: 57d7e...7f1
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

:scorpis:

??

• Liker 10
Skrevet

Synes det er like ille med de som får mye penger, men må låne penger hver måned, fordi pengene ikke strekker til. Disse røyker ikke, men klager over lite penger. De hadde hatt penger om de ikke hadde shoppet opp hele lønna de 2 første ukene.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tja, de fleste som begynner å røyke gjør det fordi de da tror dem er "kule".

For hvor mange tiår siden? Det er leeeng siden noen med et minimums omløp i hodet trodde det var kult å røyke. Det er bare teit og latterlig.

• Liker 2
Skrevet

Ikke enig. De som klager over dårlig råd, er de som ikke planlegger og legger til rette for mer penger om det ikke går rundt.

• Liker 4
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Tenker det samme om folk som drikker brus hver dag.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker det samme om folk som drikker brus hver dag.

Eller bruker mye penger på klær, byturer/drikke, restauranter osv. Det er sykt mange flere enn bare røykere som har et strengt tatt unødvendig forbruk og klager på dårlig økonomi.

Anonymous poster hash: 6af6c...419

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Snakket med en narkis tidligere i vår, som jeg kjøpte =Oslo av. Han brukte heroindoser og tabletter for 500 kr dagen. Da snakker vi om folk som er blakke! Bruke 180 k i året på rus er heftig.

Når det gjelder tobakksrøykere som blakker seg på det...de må jo være dumme. De får jo ikke noen rus av den røyken sin. I motsetning til narkisene..

Anonymous poster hash: 066c1...dd8
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For hvor mange tiår siden? Det er leeeng siden noen med et minimums omløp i hodet trodde det var kult å røyke. Det er bare teit og latterlig.

Det er svært få som begynner å røyk ei godt voksen alder, de fleste som begynner er unge og begynner fordi dem tror det er kult og fordi dem er for svake til å stå i mot gruppepress etc.

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...