AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Jeg og samboeren driver å flytter, skal være ute av leiligheten på mandag, og har en god del igjen her, både masse ting som ennå må ut, og må vaske grundig over alt. Men så fikk jeg nettop vite at samboeren har tatt på seg å hjelpe en kompis med å sette inn nytt kjøkken i dag, (jeg har ikke lappen og får ikke kjørt noen ting bort til den nye leiligheten, og ingen får hjulpet til å kjøre i dag heller.) Så jeg kjente jeg ble lettere irritert og spurte om han heller kunne hjelpe han når vi famtisk var ferdig med det vi drev med, men neida. Er jeg urimelig som blir irritert for dette?Anonymous poster hash: 8a92b...718
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Du er ikke urimelig nei. Han bør virkelig prioritere dere som har en tidsfrist Anonymous poster hash: 264df...031 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Du er slett ikke urimelig. Jeg hadde også blitt irritert. Anonymous poster hash: 094ea...e8c
Gjest Knuse Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Du kan jo pakke ferdig det som skal pakkes, så det bare blir å bære ut i bilen og kjøre med det i kveld eller i morgen?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Du er ikke urimelig.Anonymous poster hash: 4e23c...0ee
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Du kan jo pakke ferdig det som skal pakkes, så det bare blir å bære ut i bilen og kjøre med det i kveld eller i morgen? Alt er pakket og klart, det står i esker og i sekker, og ellers store ting som sofa,seng,hyller,sjenk osv står klart. Så det vil si at jeg får ikke gjort noe i dag.. Er ikke vits å stå å vaske før ting er ute herfra.Anonymous poster hash: 3c3fd...198
Gjest Alohaa Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 (endret) Du er slettes ikke urimelig! Jeg hadde blitt sur jeg og, om samboeren min hadde prioritert andre ting ovenfor at vi hadde kommet oss ut av gammel leiloghet og inn i ny, og ikke minst med tidspress også. Endret 26. juni 2014 av Alohaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå