AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Jeg lurer på hvor mange av dere, daglig får høre på div sjekke sider og apper som dere er medlem av, at dere er vakker / hot / sexy / wow osv... Jeg er med på 2 stk sjekke-apps og omtrent alle som skriver til meg, kommer med slike utsagn.. Jeg vil ta det til meg ( har dårlig selvtillit) men jeg klarer ikke å gjøre det, da jeg tenker det er slikt mannfolk sier til alle de kommer over, i håp om å få seg noe?? Hvordan er det for dere? Anonymous poster hash: 5c086...b66
Petra75 Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Når jeg får sånne meldinger, så tar jeg meg en titt i speilet og kommer fram til samme konklusjon som deg og avskriver dem som idioter. Nei, datesider og -apper fungerer ikke spesielt bra for meg... 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Det er vanlig at menn skriver slikt ja. Anonymous poster hash: 17d81...79a
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Heldig du TS som i det minste ble lagt merke til på de appene. Anonymous poster hash: 52453...ad8
Lurt smil Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Ganske vanelig at gutter/ menn starter sin første melding med slike ord ja Syntes i grunnen man bør ta til seg slike komplimenter , men dog med en klype salt
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Enig med "Lurt smil" Har samme problem som deg TS, lurer på om du har møtt noen av disse du har pratet med på appene? Er så redd de skal synes jeg ikke er like pen i virkeligheten osv. Har aldri datet før, kommer fra en liten plass. Er nå flyttet til en by, og ser at mulighetene er mye større. Anonymous poster hash: 054c8...3c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå