Gå til innhold

Dere som har fått innvilget søknad om frys av abbonement ved treningssenter grunnet sykdom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken sykdom og evt hvilket treningssenter var det?

Anonymous poster hash: 120d4...24a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et større treningssenter på Østlandet, sa fra at legen hadde anbefalt meg treningsfri i 3 mnd. De har ingen rett til å vite hva eller hvorfor

Anonymous poster hash: 2cd2d...321
AnonymBruker
Skrevet

Et større treningssenter på Østlandet, sa fra at legen hadde anbefalt meg treningsfri i 3 mnd. De har ingen rett til å vite hva eller hvorfor

Anonymous poster hash: 2cd2d...321

Ok. Takk! :blomst: Var det nok å si fra om det? Måtte du ikke ha dokumentasjon på dette, skriftlig fra legen?

Anonymous poster hash: 120d4...24a

Skrevet

Fikk legeerklæring på ryggskade ifbm trening.

Skrevet

Jeg antar dette kan være forskjellig fra senter til senter. Der jeg trener kan jeg fryse medlemskapet når jeg vil (mot en liten, månedlig avgift), uten noen begrunnelse. Jeg har gjort det noen ganger når jeg har visst det kom til å bli en travel måned, hvis jeg har reist bort, om sommeren fordi jeg da foretrekker utetrening.

Sjekk på siden til ditt treningssenter, der vil det stå hva som kreves.

• Liker 1
Skrevet

Elixia.

Tok bare med journalen fra operasjonen jeg hadde hatt. Hadde fått en egen erklæring fra legen om det var noe litt mer pinlig sykdom som lå til grunn :)

AnonymBruker
Skrevet

Elixia. Fikk krystallsyken. Veldig hjelpsom da jeg måtte avslutte før tiden. Fikk lege erklæring.

Anonymous poster hash: 5e695...89d
Skrevet

Jeg har fått frosset abonnementet mitt på to ulike treningssentre (lokale) pga. graviditet. Ingen legeerklæring nødvendig. :)

Skrevet

Depresjon og angst, fikk brev fra psykolog :) det var på Elixia.

Skrevet

Depresjon og angst, fikk brev fra psykolog :) det var på Elixia.

Hjelper ikke egentlig trening mot depresjon og angst?

Skrevet

Elixia etter ribbeinsbrudd. Jeg gikk bare innom og sa at jeg ikke kunne trene på en stund og så stoppet de medlemskapet. Trengte ikke noen form for dokumentasjon.

Skrevet

Brakk låret da jeg var gravid. Sissels

Skrevet

Sykemelding fra jobb, no further questions:)

Skrevet

Trener på Stamina, sa bare at jeg ville fryse medlemsskapet mitt i en måned. Trengte ikke oppgi noen grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...