AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Jeg skal gifte meg med drømmemannen i august, og vil ned fra 56kg til 50 kg. Er allerede halvveis. Min forlovede sier at jeg har blitt for tynn og at jeg må spise. Da jeg møtte han var jeg 48 kg og han sa jeg hadde verdens fineste kropp. Han lovde å si til meg hvis jeg la på meg. Jeg har altså lagt på meg 8(!)kg de siste to årene uten at han har sagt noe. Jeg føler meg mer vel nå når jeg har gått ned litt, og jeg vil ha sex hver dag fordi jeg føler meg vel. Sier han dette for å "trøste" meg eller snakket han sant når han sier jeg er for tynn? Jeg var jo mye tynnere når han møtte meg..Anonymous poster hash: 2e3d6...c05 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Jeg er forresten 158 høy,så jeg er ikke sykelig tynn..tsAnonymous poster hash: 2e3d6...c05 1
Frisørdama Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Når man ser en person hver dag så er det ikke så lett å se at det kommer 8kg fordelt på 2 år. Og han synes du har verdens fineste kropp både på ditt minste og ditt største da.. Don't worry, be happy! 2
Gjest Knuse Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Når man er sammen hver dag, så ser han vel ikke så lett at du har lagt på deg. Er lettere å merke at du har gått ned.
Gjest Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 50 kg høres veldig lite ut! Mulig han foretrekker deg med litt pupper og rumpe.
Hege899 Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 50 kg høres veldig lite ut! Mulig han foretrekker deg med litt pupper og rumpe. 50kg er ikke lite til hennes høyde:)
Nuttery Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 50kg er ikke lite til hennes høyde:) Jeg er like høy som henne, og når jeg veide 48 kg var jeg tilnærmet radmager... Så det er lite. Det GÅR, men det er lite.
Cal09m16je1g Skrevet 26. juni 2014 #8 Skrevet 26. juni 2014 Jeg er 171 og 50kg. Jeg er slank men ikke radmager.
Gjest Coolaid Skrevet 26. juni 2014 #9 Skrevet 26. juni 2014 AnonymBruker, on 26 Jun 2014 - 10:40, said: Jeg skal gifte meg med drømmemannen i august, og vil ned fra 56kg til 50 kg. Er allerede halvveis. Min forlovede sier at jeg har blitt for tynn og at jeg må spise. Da jeg møtte han var jeg 48 kg og han sa jeg hadde verdens fineste kropp. Han lovde å si til meg hvis jeg la på meg. Jeg har altså lagt på meg 8(!)kg de siste to årene uten at han har sagt noe. Jeg føler meg mer vel nå når jeg har gått ned litt, og jeg vil ha sex hver dag fordi jeg føler meg vel. Sier han dette for å "trøste" meg eller snakket han sant når han sier jeg er for tynn? Jeg var jo mye tynnere når han møtte meg..Anonymous poster hash: 2e3d6...c05 Syns du skal høre på mannen din. Du er altfor opptatt av vekten din, det får jeg en følelse av når jeg leser det du skriver. Mannen din snakker sant. Trener du forresten mye ? - Har du litt muskler ? Ofte forandrer kroppen seg slik at du ser tynnere ut fordi du blir strammere i kroppen. Ofte kan man veie det samme eller mer, men folk tror man har gått ned i vekt fordi man har blitt mer veltrent.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #10 Skrevet 26. juni 2014 Jeg er like høy som henne, og når jeg veide 48 kg var jeg tilnærmet radmager... Så det er lite. Det GÅR, men det er lite. Samme her. Da jeg veide 48 kg så jeg ut som et skjelett. Synes virkelig 48 kg hørtes sykt lite ut. Anonymous poster hash: a5551...67b
Gjest BettyBoop Skrevet 26. juni 2014 #11 Skrevet 26. juni 2014 Jeg skal gifte meg med drømmemannen i august, og vil ned fra 56kg til 50 kg. Er allerede halvveis. Min forlovede sier at jeg har blitt for tynn og at jeg må spise. Da jeg møtte han var jeg 48 kg og han sa jeg hadde verdens fineste kropp. Han lovde å si til meg hvis jeg la på meg. Jeg har altså lagt på meg 8(!)kg de siste to årene uten at han har sagt noe. Jeg føler meg mer vel nå når jeg har gått ned litt, og jeg vil ha sex hver dag fordi jeg føler meg vel. Sier han dette for å "trøste" meg eller snakket han sant når han sier jeg er for tynn? Jeg var jo mye tynnere når han møtte meg..Anonymous poster hash: 2e3d6...c05 din kropp. Er du som skal være fornøyd med den. Merkelig at han syns du er for tynn nå men ikke når du var 48 kg.. kanskje han likte at du fikk litt mer pupper og rumpe da du gikk litt opp. Og er lettere å legge merke til at du har gått ned kanskje?
Nuttery Skrevet 26. juni 2014 #12 Skrevet 26. juni 2014 Jeg er 171 og 50kg. Jeg er slank men ikke radmager. Rart. 4
Gjest Blomsterert Skrevet 26. juni 2014 #13 Skrevet 26. juni 2014 Du er fokusert på dette. Han ser ikke kg som deg. Var sammen med en da jeg la på meg ti kilo! Han så det ikke. Ifølge høyden din er du helt normalvektig. Tror mannen din ser og elsker deg. Ikke kilo! :") når det er ekte følelser da :") du er elsket som du er. Og ser sikkert helt smashing ut :-)
Gjest Genic Skrevet 26. juni 2014 #14 Skrevet 26. juni 2014 Kan du ikke bare tro på det han sier? Du skal tross alt gifte deg med ham, så du må jo tro på at han snakker sant, ellers blir det et veldig slitsomt ekteskap.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #15 Skrevet 26. juni 2014 Jeg er 171 og 50kg. Jeg er slank men ikke radmager. Sikker? Jeg har samme høyde som deg, og når jeg veide 50 kg var jeg skikkelig radmager. I ettertid har jeg fått vite at venninnene mine var bekymret for meg, og diskuterte muligheten for at jeg hadde fått en spiseforstyrrelse. Alt som hindret dem i å ta en alvorsprat med meg var at jeg helt tydelig ikke var redd for kalorier (men de holdt nøye øye med meg). Anonymous poster hash: 87822...374
Gjest Funky Punk Skrevet 26. juni 2014 #16 Skrevet 26. juni 2014 Selvsagt hadde du verdens fineste kropp når dere møttes. Alt er rosenrødt i starten, og så lenge han er forelsket i deg som person, så er det klart at du er perfekt i hans øyne. Nå som dere har vært sammen en stund så ser han ting på en litt annen måte, og selv om han helt sikkert elsker deg like mye nå som før, så klarer han nå å se på problematikken på en litt mer objektiv måte Jeg syns du skal tro på han, og se litt på deg selv. Se om du virkelig trenger å gå ned i vekt eller om det bare sitter i hodet ditt 1
Gjest Blomsterert Skrevet 26. juni 2014 #17 Skrevet 26. juni 2014 Sikker? Jeg har samme høyde som deg, og når jeg veide 50 kg var jeg skikkelig radmager. I ettertid har jeg fått vite at venninnene mine var bekymret for meg, og diskuterte muligheten for at jeg hadde fått en spiseforstyrrelse. Alt som hindret dem i å ta en alvorsprat med meg var at jeg helt tydelig ikke var redd for kalorier (men de holdt nøye øye med meg).Anonymous poster hash: 87822...374 Å herregud. Ikke produkter så veldig da! Har alltid vært syltynn jeg,men spiser som en mann! Slutt å tenke at alt er sykelig!?
Gjest Blomsterert Skrevet 26. juni 2014 #18 Skrevet 26. juni 2014 å Å herregud. Ikke produkter så veldig da! Har alltid vært syltynn jeg,men spiser som en mann! Slutt å tenke at alt er sykelig!? obs. Prosjikter! :-)
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #19 Skrevet 26. juni 2014 Å herregud. Ikke produkter så veldig da! Har alltid vært syltynn jeg,men spiser som en mann! Slutt å tenke at alt er sykelig!? Jeg har ikke påstått at noen er syke. Jeg var heller ikke syk, men poenget mitt er at jeg så syk ut. Fordi jeg var 171 høy og veide 50 kg. Anonymous poster hash: 87822...374
Gjest BettyBoop Skrevet 26. juni 2014 #20 Skrevet 26. juni 2014 Du er fokusert på dette. Han ser ikke kg som deg. Var sammen med en da jeg la på meg ti kilo! Han så det ikke. Ifølge høyden din er du helt normalvektig. Tror mannen din ser og elsker deg. Ikke kilo! :") når det er ekte følelser da :") du er elsket som du er. Og ser sikkert helt smashing ut :-)han bryr seg jo om vekta når han påpeker hvor tynn hun er blitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå