Gå til innhold

sukker.no?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen spørsmål ang sukker.no. Jeg er rimelig nysingel, så er ikke ute etter noe kjæreste på en god stund. Kan jeg likevel skaffe meg sukkerprofil bare for moro skyld, eller er alle der inne på seriøs utkikk etter kjæreste?

Hvordan fungerer det med å finne folk og sånt? Er det mange som bruker sukker (type - risk for å finne klassekamerater og masse kjentfolk)?

Hvordan fungerer det, og hvordan finner man folk der inne?

Anonymous poster hash: c1894...b6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe..ser at jeg stilte samme spørsmål to ganger.. sorry ;)

Anonymous poster hash: c1894...b6d

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har vært av og på sukker i mange år. Ser du noen du kjenner som du ikke vil skal vite at du er der, så blokkerer du de bare. Da får de deg ikke opp på sine lister. Men det er jo uansett ikke pinlig, for hvis man ser noen man kjenner på Sukker, så betyr jo det at man har laget seg en profil der selv..

Mange som er der kun for oppmerksomhet osv. Så jeg foreslår egentlig at du er ærlig med dette hvis du begynner å snakke med noen, eller skal møte noen. Det kan være litt slitsomt hvis man er som meg, at man kun snakker med en person av gangen der inne.. Og når det da etter en stund hvor man kanskje har "gitt mye av seg selv" for å bli kjent med den andre viser seg at den man snakker med egentlig ikke vil noe som helst..Da har man jo egentlig kastet bort mye tid man heller kunne brukt på å bli kjent med noen som vil det samme som en selv :) Men for all del, veldig mange der som er ute etter en søndagskjæreste..

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 6218d...750
  • Liker 3
Skrevet

Alle jeg har møtt fra sukker(ikke kjempemange da.. :P ) har vært seriøse. Men, det går an å hake av at du er på utikk etter en flørt, og ikke et langvarig forhold :)

Skrevet

Jeg har aldri forstått de som er på datingnettsider og bare er ute etter ons eller en flørt, det er det jo utrolig lett å få på byen! Hvorfor gidde å opprette en internettprofil for det? Men men jeg dømmer ikke...

AnonymBruker
Skrevet

Svært sjelden jeg kommer over noen seriøse på sukker i alle fall. Og de som er seriøse er så seriøse at de aldri kommer til å finne noen som er bra nok for dem. Du hadde nok vært mer ute å kjøre dersom du planla å være seriøs på sukker, for da kommer du ingen vei.

Anonymous poster hash: 1b65c...b55
  • Liker 1
Skrevet

Svært sjelden jeg kommer over noen seriøse på sukker i alle fall. Og de som er seriøse er så seriøse at de aldri kommer til å finne noen som er bra nok for dem. Du hadde nok vært mer ute å kjøre dersom du planla å være seriøs på sukker, for da kommer du ingen vei.

Anonymous poster hash: 1b65c...b55

Der er jeg ikke enig med deg i det hele tatt. Jeg kjenner mange som har møttes på sukker, som til og med er gift nå. Jeg har møtt bare seriøse menn, det har bare aldri klaffet 100 % med de(har ikke møtt supermange). Men, aldri vært noe tull med noen av de :) Spørs vel litt hva man legger i det selv når man går inn i det, og hvilken holdning man har.

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg har aldri forstått de som er på datingnettsider og bare er ute etter ons eller en flørt, det er det jo utrolig lett å få på byen! Hvorfor gidde å opprette en internettprofil for det? Men men jeg dømmer ikke...

Hei...jeg kritiserer ikke posten din nå altså

Men det er desverre ikke like enkelt for alle....Jeg hadde en kort periode i livet hvor jeg gav litt blaffen og ville leve det ville liv, og jeg fikk aldri noen med meg på ONS. Enda jeg anser meg for å være en midt på treet bra type. Så det er ikke alle som har like lett for det, og de trenger også litt bekreftelse og kanskje litt kjapp og ansvarsløs sex innimellom ;)

Tinder og sukker.no kan jo være et bra alternativ for dem. Da vet man at de på "andre siden" har de samme intensjonene som en selv.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Utfordringen med Sukker er at de har en ekstrem useriøs og lite profesjonell driftsorganisasjon. Det var ingen overraskelse da Sukker ble cracket så det sang her for en tid tilbake. Det finnes andre som driver tjenestene sine betydelig mer seriøst enn hva Sukker gjør. På Sukker kan du oppleve at funksjoner slutter å virke, at det blir feil i sorteringen, at ting endres på uten forvarsel og at priser endres uten noe som helst form for varsel. I det store og hele en veldig uproff leverandør.

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig lett nei? Har aldri fått meg noe på byen, og det er ikke fordi jeg ikke vil for å si det slik

Anonymous poster hash: c7c9a...9c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...