Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha fest i borettslaget der jeg bor snart. Jeg kjenner ingen av dem noe særlig. Jeg ble hjemme ifjor, men har litt lyst til å bli med. Men er veldig nervøs og redd for å bare bli stående der og se dum ut. Noen som kan hjelpe?

Anonymous poster hash: 02ec0...70a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har snakket litt med noen, heng med dem. De snakker med folk og du benytter anledning til å hilse på disse folkene og prate videre med dem.

Evt om du ser noen andre som står litt alene kan du gå og hilse på.

Ellers kan du lage deg en fake avtale, slik at om du føler det var bomtur så unnskylder du deg etter en time og sier at det var hyggelig, men at du hadde en annen avtale du allerede hadde sagt ja til da festen ble kjent.

AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du ha hjelp med?

Skal jeg komme og være med :grinele:

Tror nok bare du må hoppe i det, gå med åpent sinn, det er alltid noen som vil snakke med deg, rart hvor løs tunga blir når man har tatt seg noen drammer.

Har du barn? Da finner du foreldre som har barn i samme alder og finner felles tema å snakke om.

Ellers så kan du si at du liker : blomstene i nabolaget.

kos deg på fest du :tommelsmil:

Anonymous poster hash: 40384...5f7
Skrevet (endret)

Takk for svar :) skal prøve å gå, har nok godt av det. Får prøve å dra med meg kjæresten, men tror ikke han er noe mer keen på det enn meg. Går vel greit.

Endret av Dina86
AnonymBruker
Skrevet

Dra med deg kjæresten, bare tving han! :)

Ellers er det ofte lurt å ta på seg "hjelpe til"-rollen, spør om det er noe du kan hjelpe til med, rydd opp søppel etc. Du kan også lage noe/kjøpe noe du går rundt og byr på.

På den måten er det lettere å komme i kontakt med folk, og du slipper å sitte stille i et hjørne hele kvelden.

Anonymous poster hash: cb0bd...c60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...