AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #21 Skrevet 26. juni 2014 Jeg synes det var fint, men ville ikke hatt det selv. Synes du skal kjøpe det dersom du selv har lyst på det! En unge på 8 år må da klare å la være å grise så mye at det er et problem med hvitt bord. Anonymous poster hash: 0d957...6f4
Gjest M1A Skrevet 26. juni 2014 #22 Skrevet 26. juni 2014 Jeg syns ikke personlig det var noe pent, men jeg syns heller ikke at man skal la andres smak diktere hva man bringer inn i sitt eget hjem. Kjøp det dersom du liker det selv :-) 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #23 Skrevet 26. juni 2014 Jeg syns det er stygt, men så liker jeg ikke nordisk stil heller. Liker heller ikke kombinasjonen av fargene. Anonymous poster hash: 73ad2...429
Tabris Skrevet 26. juni 2014 #24 Skrevet 26. juni 2014 Jeg likte det ikke i det hele tatt. Men det betyr jo ingenting om jeg liker bordet eller ikke, det er jo du som skal ha det.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #25 Skrevet 26. juni 2014 Det er tydligvis flere en meg som liker det - det er utsolgtover alt! Selv fra leverandøren :-( Haha , da får jeg vente tre uker dahhhhhh! Tusen takk for deres meninger TS Anonymous poster hash: edb5c...c9a 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #26 Skrevet 27. juni 2014 Off da. Jeg håper det er 2014 hos deg også, smaksstalinisme lever vi fint uten. Det er lov å si at man liker eller ikke liker noe uten å måtte forsvare seg, tenker nå jeg. Du virker jo å være mer opptatt av pris enn meg og de fleste andre siden du fikk lirt utav deg at bordet så billig ut .. Anonymous poster hash: f65c0...0da 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #27 Skrevet 27. juni 2014 Jeg liker bordet og ønsker meg det selv. Anonymous poster hash: 30f9c...783
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #28 Skrevet 28. juni 2014 Ikke min stil. Og muligens upraktisksiden det er rundt? Anonymous poster hash: bc5b8...1fb
Gjest Jørild Skrevet 28. juni 2014 #29 Skrevet 28. juni 2014 Det er fint, men skeptisk til den opphøyde kanten. 1
Gjest Skrevet 29. juni 2014 #30 Skrevet 29. juni 2014 Jeg skjønner ikke helt, er det stuebord mtp at det skal bli møkkete eller er det et lite bord bare? Så jo ikke ut som store greiene og eneste upraktiske med det er evt kant som det samler seg "drit" inntil, og tre bein, og rundt da! Det er så vanskelig å sette noe sted
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #31 Skrevet 29. juni 2014 Bordet er upraktisk ja, og jeg synes ikke det er fint i det hele tatt! Hva i all verden er det som gjør at akkurat det bordet der er utsolgt over alt? Anonymous poster hash: d4b08...d72 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #33 Skrevet 1. juli 2014 Du virker jo å være mer opptatt av pris enn meg og de fleste andre siden du fikk lirt utav deg at bordet så billig ut .. Anonymous poster hash: f65c0...0da Det var ikke meg du svarte, men jeg vil likevel si at for min del er det bare positivt at ting er billige. Men jeg kan ikke fordra at ting ser billige ut. Det er noe helt annet ... Min mening om bordet: Jeg likte ikke materialkontrasten, den får bordet til å se "uferdig" ut. Kontraster kan være kjempestilige, men i denne sammenhengen fungerte det ikke for meg. Anonymous poster hash: 5a2b0...57c 3
Gjest Eurodice Skrevet 1. juli 2014 #34 Skrevet 1. juli 2014 Jeg synes det var et merkelig bord til en høy pris. Hva skal du bruke det til? I omtalen står det at det er skarpe kanter på det for å bryte med de runde formene. I verste fall kan man risikere å skade seg på disse.
kokkos Skrevet 7. juli 2014 #35 Skrevet 7. juli 2014 For noen, meg inkludert som har u-sofa, er rundt bord kjempepraktisk. Et firkanta bord måtte vært veldig lite for at det ikke skulle blitt for trangt rundt det. I tillegg syns jeg rundt sofabord er veldig pent. Jeg likte bordet, forsåvidt, men tipper den opphøyde kanten hadde gjort meg gal, og ville derfor funnet et annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå