Gå til innhold

Er dette bordet upraktisk? Og hva synes du om det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er kjempefint.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er kjempefint.

:-) Takk Ciara :-) Jeg har så lyst på det!

Anonymous poster hash: edb5c...c9a

Skrevet

Jeg vurderer det selv også!

Skrevet

Er det ikke bare å gå for det du har lyst til?

Ikke meninga å virke sur eller å være ekkel med din post, men hva er det med alle dise trådene hvor folk spør skal, skal ikke? Til sånne fille-ting? :klo:

Hva vil dere folk skal si? ''Nei, det var stygt'' eller ''Jah! Det var fint!'' Eller ''Bare husk at det fort blir skittent'' også ''Men du kan jo alltids vaske det'' også ''Men om du vasker border hele tiden, følger du ikke med på barnet ditt'' og ''Følger du ikke med på barnet ditt, da er du en dårlig mor!'' ogsååå ''Ikke kjøp dette bordet, det gjør deg til en dårlig mor!!!!''

Jeg kan allerede se for meg at en post kunne blitt som dette....

Gjør hva du selv vil! Gi litt beng i hva andre sier og gå for din stil! You can do it!!! ;)

• Liker 14
Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg syns det er både fint og praktisk med tanke på høye kanter.

AnonymBruker
Skrevet

3000kr for et enkelt IKEA-aktig bord? Jøsses...

Kjøp det du vil ha da! Ellers kan du legge på en tusenlapp og reise én uke til syden med 8-åringen din. ;)

Anonymous poster hash: 8a5d0...e1a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte det ikke. Det ser resirkulert ut; som om noen har saget av stanga på en langkost for å lage ben. Stiller i samme kategori som pallemøbler.

Anonymous poster hash: 8672f...fff
  • Liker 8
Skrevet

Jeg likte det ikke. Det ser resirkulert ut; som om noen har saget av stanga på en langkost for å lage ben. Stiller i samme kategori som pallemøbler.

:fnise: :fnise: :fnise: Veldig enig med deg :laugh:

• Liker 1
Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Jeg liker det. Vurderte selv å kjøpe det for en tid tilbake

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke upraktisk. Det er klassisk og stilrent.

Her er det tydeligvis en del som mangler gangsyn for fine møbler - og så har vi noen som må velge om de skal kjøpe bord eller reise på ferie.

Anonymous poster hash: f65c0...0da
  • Liker 2
Skrevet

58028_Normann_Copenhagen_Tablo_Bord_Larg

http://www.hviit.no/products/tablo-bord-large-hvit

Vi har barn på 8 år, og det enesete jeg er litt bekymret for er om det lett blir møkkete mm?

Og synes du dette er fint, eller?

:-)

Anonymous poster hash: edb5c...c9a

Hvis du liker det selv, kjøper du det. Jeg synes det er fint, men det spørs jo hvilket interiør du har. :blomst:

Skrevet

"Her er det tydeligvis en del som mangler gangsyn for fine møbler"

Her er det noen som - istdf å ytre en mening og kaller det en mening - forulemper andre. Anonymt. I skammekroken med deg!

Jeg synes møbelet er dyrt og ser billig ut, uheldig kombinasjon. Men synes DU det er fint så kjøper du det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

"Her er det tydeligvis en del som mangler gangsyn for fine møbler"

Her er det noen som - istdf å ytre en mening og kaller det en mening - forulemper andre. Anonymt. I skammekroken med deg!

Jeg synes møbelet er dyrt og ser billig ut, uheldig kombinasjon. Men synes DU det er fint så kjøper du det.

Vi som har litt peiling ved at Normann Copenhagen står for kvalitet i ypperste klasse.

AnonymBruker
Skrevet

"Vi som har litt peiling", faktisk. :fnise:

Og vi som er bittelitt mer selvstendige lar ikke merkenavnet bestemme om vi skal like bordet eller ei.

• Liker 16
Skrevet

Ikke helt min stil, men likte det litt på en måte. Men, en ulempe er at hvert lille støvfnugg synes på hvite møbler. Fordelen er at da husker man kanskje å dra over med en klut litt oftere ;)

Skrevet

Nei, det er ikke upraktisk. Det er klassisk og stilrent.

Her er det tydeligvis en del som mangler gangsyn for fine møbler - og så har vi noen som må velge om de skal kjøpe bord eller reise på ferie.

Det var i hvertfall verken klassisk eller stilrent. Til det var kombinasjonen av det litt røffe mot det sarte for mye for å kunne kalle det nevnte betegnelser. For min del så synes jeg bordet så billig og med lite eim av kvalitet over seg.

• Liker 4
Skrevet

Vi som har litt peiling ved at Normann Copenhagen står for kvalitet i ypperste klasse.

Off da. Jeg håper det er 2014 hos deg også, smaksstalinisme lever vi fint uten. Det er lov å si at man liker eller ikke liker noe uten å måtte forsvare seg, tenker nå jeg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Runde bord er fryktelig upraktisk.

Jeg liker ikke stilen i det hele tatt i tillegg, men vi er jo heldigvis forskjellige.

Anonymous poster hash: d2dab...1f8
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...