AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Har hatt halvlangt hår ei stund nå, og har lyst på forandringer. Tenker kanskje en kort bob, men er litt usikker. Har ikke lyst på kortkort hår. Noen her som har forslag, med bilde, av halvkorte, lettstelte frisyrer som man kan style litt forskjellig (må passe hår som lett krøller seg, men og funke om man bruker rettetang) og som passer ei på 40?Anonymous poster hash: 5b9f5...0eb
Ian Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Har hatt halvlangt hår ei stund nå, og har lyst på forandringer. Tenker kanskje en kort bob, men er litt usikker. Har ikke lyst på kortkort hår. Noen her som har forslag, med bilde, av halvkorte, lettstelte frisyrer som man kan style litt forskjellig (må passe hår som lett krøller seg, men og funke om man bruker rettetang) og som passer ei på 40?Anonymous poster hash: 5b9f5...0eb Ja! Det er lekkert! :D 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Anonymous poster hash: 6cd16...4b1 Haha, kanskje ikke helt det jeg så for meg da ;-)Anonymous poster hash: 5b9f5...0eb
modelklipp Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 hvis du er i nærheten av oslo kan du klippe deg gratis som klippe modell.send en pm hvis du er interesert.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 hvis du er i nærheten av oslo kan du klippe deg gratis som klippe modell.send en pm hvis du er interesert. Bor nok et godt stykke fra, desverre. Har funnet et bilde på nett av hvordan jeg kunne tenkt meg nakken. Men så var det luggen da. Har en gang hatt en ganske lang skråklippet lugg, det passer jo til bob. Og så underst var luggen klippet helt kort. Nesten som en undercut, bare ikke barbert da. Men et tynt lag lugg helt mot pannen var skilt fra resten av luggen og så var den helt kortklippet og buet pent etter ansiktet. Det var kult. Syntes litt når jeg hadde den lange luggen ned, men kom godt frem om jeg tok den lange luggen til sides eller opp i klipe. Men det er jo en del år siden. Kan det funke i dag? Og kan man komme av med det når man er passert 40?Anonymous poster hash: 5b9f5...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå