LaToya Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 I dag kommer eksen og skal hentene bildene sine. Jeg gruer meg sikkelig. Noen som har gode tips til hvordan jeg skal komme meg gjennom dette ?
LaToya Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #2 Skrevet 22. juni 2004 Kan legge til at vi ikke er uvenner men ikke venner heller. Han valgte en annen fremfor meg og det er vanskelig å takle. Derfor holder vi oss unna alle slike personlige spm, men jeg er redd jeg skal begynne å grine - og det SKAL jeg ikke.
Gjest GreenSky Skrevet 22. juni 2004 #3 Skrevet 22. juni 2004 Start med å se fantastisk ut. Så kan han bare angre når han ser hvor lekker du er, og samtidig gir det deg ekstra selvtillitt. Så ville jeg anlagt en høflig og saklig tone, men jeg ville ikke vært verken spesielt hyggelig eller spesielt sur mot han. Bare... nøytral.
Bitte Skrevet 22. juni 2004 #4 Skrevet 22. juni 2004 Enig med deg Greensky. Pass på å se fabelaktig ut! Og for guds skyld - VÆR HYGGELIG. Ingen ting er værre enn sure folk. Det er lettere å savne en person som er blid,enn en som er skikkelig sur og ufyselig! Lykke til - skjønner at dette ikke er enkelt!
Suzy Skrevet 22. juni 2004 #5 Skrevet 22. juni 2004 Som Greeny sier: Look fabulous og smil! MEN et annet godt tips er å pakke sammen alt han skal ha og sette det klart ved døra. Når han kommer kan du bare avlevere det og si at du dessverre har det litt travelt og må løpe fort avgårde; "Var det noe mer?" (i en blid og lett tone) og stikk avgårde. Spiller ingen rolle om du har noe å gjøre eller ikke - finn på noe så du ikke blir stående/sittende lenge sammen med ham - jo mer tid du tilbringer med ham jo større sjans for at du "går i oppløsning"
LilleBille Skrevet 22. juni 2004 #6 Skrevet 22. juni 2004 Støtter Susy her.. godt oppsummert .. og gjennomførbart.. (så får du heller gå i oppløsning etterpå når du er alene).. men hold hodet høyt når han er der. Lykke til!
Lovvi Skrevet 22. juni 2004 #7 Skrevet 22. juni 2004 så enig, så enig...... Hold hodet kaldt og ikke la han se at du er lei deg......Vær nøytral og lett i tonen. Lykke til!!
Julie Skrevet 22. juni 2004 #8 Skrevet 22. juni 2004 Suzy hadde gode råd, på den måten er det fortere overstått. Mot deg opp og "stålsett" deg, fokuser på det negative ved ham (på den måten får du kanskje mer kontroll over følelsene). Ikke la ham se deg gråte, vent til etter han har dratt i såfall. Kan holde hardt, men prøv. Lykke til! Fortell oss hvordan det gikk.
Carrot Skrevet 22. juni 2004 #9 Skrevet 22. juni 2004 Som alle andre har påpekt er det å se flott ut samtidig føle seg flott et godt sted å starte.. Men jeg mener det er like viktig hvordan du tenker.. Ikke la tankene gå til det som er ille, det du lurer på - hold det opptatt med å tenke på andre ting som husarbeid, jobb etc.. kjedelige og dagligdagse ting - da kan du lettere kontrollere tårer også.. Men om det verste skulle skje og du kjenner grensen for å grine er der - ta fem minutter på badet eller ta en røyk eller noe annet - lag deg en opning.. Lykke til! Carrot
nyibyen Skrevet 22. juni 2004 #10 Skrevet 22. juni 2004 OK det hjelper kanskje litt på selvfølelsen å se flott ut når han er der. Men jeg merker at exen min (samme historie som trådstarter, nylig brudd, han fant en annen) nesten ikke ser på meg lengre når vi møtes. Han har sikkert skyldfølelse og vet at jeg har det vondt, og tør nesten ikke se meg i øynene (og når han gjør det er det et rart og "mildt" blikk som er veldig underlig). Jeg merker at jeg blir mye mer deppa når jeg har prøvd å gjøre et godt inntrykk og han legger ikke merke til det engang. Jeg vet at han aldri kommer tilbake til meg, derfor prøver jeg å ikke bry meg med hvordan jeg tar meg ut ovenfor ham. Da blir jeg mindre deppa etter å ha sett ham også. Men vi er alle forskjellige....
Suzy Skrevet 22. juni 2004 #11 Skrevet 22. juni 2004 Det hjelper alltid å se bra ut, fordi da føler man seg bedre - ikke nødvendigvis fordi han skal syns du er så vakker og angre... Viktigere er det å ikke tilbringe mye tid med eksen - når du er sårbar og bruddet er ferskt. Derfor - rådet om å gjøre møtene korte og ryddige.
Gjest GreenSky Skrevet 22. juni 2004 #12 Skrevet 22. juni 2004 Og LaToya! Kjempemasse lykke til, vennen!
Christer Skrevet 22. juni 2004 #13 Skrevet 22. juni 2004 Look your best og når han spør hvorfor så si at du skal ut på en date Litt ondt, men retter i hvertfall litt på selvtiliten din.
LaToya Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #15 Skrevet 22. juni 2004 Tusen takk for gode råd og lykke ønskninger til dere Oppdatering kommer i kveld.
Svez Skrevet 22. juni 2004 #16 Skrevet 22. juni 2004 Sett frem bildet av han du var på date med, så blir nok eksen lang i maska Du klarer deg nok fint LaToya. Lykke til!
LaToya Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #17 Skrevet 22. juni 2004 Det gikk bra - du kan lese resultat i klage boka mi Men jeg kom meg gjennom med hodet hevet !
Gjest Lykke til Skrevet 22. juni 2004 #18 Skrevet 22. juni 2004 Ja, lykke til håper det gikk bra? Min eks, som dumpet meg, så også på meg med et blikk som sa "stakkars deg, jeg synes synd på deg..Huff, håper du kommer deg og kan snart se fremover". DA er det ikke så lett å spille fantastisk ovenpå nei... :evil: Irriterende når gutte-eksene skal ha så mye medlidenhet og sympati med en, når det var DE som dumpet..
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2004 #19 Skrevet 27. juni 2004 Hah, min hev seg over meg han. Det begynte med at vi skulle "snakke litt". Så "måtte" han sette seg i samme sofa som meg. Så "måtte" han få en klem. Så fikk han en gedigen fysisk reaksjon you know, og "måtte" bare ha meg. Det var jo bare meg i hele verden han tente på, liksom. Neste dag angret han selvfølgelig, og et par uker etter hadde han ny dame. #"%!#!#"¤#"!"%#! Ikke la deg lokke med på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå