Gå til innhold

Brødbakermaskin.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips til en god brødbakermaskin?Hadde en som eltekrokene var plassert sånn at alle brødene hadde hull i seg pga eltekrokene.

Anonymous poster hash: 19de9...0de
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en fra Melissa som fikk 6'er av tv2 hjelper deg for en stund tilbake. Anbefaler den på det sterkeste, har sjeldent hull etter eltekroken. Og når det først er det bare en eller maks 2 brødskiver som får det. :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en fra Melissa som fikk 6'er av tv2 hjelper deg for en stund tilbake. Anbefaler den på det sterkeste, har sjeldent hull etter eltekroken. Og når det først er det bare en eller maks 2 brødskiver som får det. :)

Takk for tips.Den jeg hadde hadde to eltekroker og det var alltid to svære hull i brødene,så det ble raskt plassert i et skap hvor den bare sto og samla støv

Anonymous poster hash: 19de9...0de

Skrevet

Kjøpte en fra Melissa som fikk 6'er av tv2 hjelper deg for en stund tilbake. Anbefaler den på det sterkeste, har sjeldent hull etter eltekroken. Og når det først er det bare en eller maks 2 brødskiver som får det.

Hvor fant du Melissa til salgs?

Skrevet

Hvor fant du Melissa til salgs?

Jeg husker ikke helt, da de begynner å bli noen år siden. Men om jeg ikke husker helt feil tok Europris den inn som kampanjevare etter den fikk 6'er.

Det er mulig den er utgått nå, jeg vet ikke. Har ikke sett den i det siste iallefall. :)

Skrevet

Jeg har lett på nett, men finner den ikke noe sted.

Må forsøke å huske å sjekke neste gang jeg er på en Europris-butikk da. :) Takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...