AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Jeg er en 19 år gammel jente som trenger tips fra noen som kan litt om trening. Jeg er 167cm høy og veier 49kg, så jeg er ganske tynn fra naturens side. Jeg har drevet aktivt med sport hele livet, men sluttet med det for et år siden. Jeg var ganske stram i kroppen, men har nå blitt litt "dvask" om jeg kan kalle det det. Jeg har liksom ingen muskler. Tingen er at jeg ikke har noe særlig fett på overkroppen, mens på underkroppen er jeg sånn tynn uten muskler. Har lyst på strammere lår og rumpe, så det jeg lurer på er hva jeg kan trene på hjemme for å få mer muskler på lårene og rumpa? Uten å bli tynnere på magen og overkroppen? Spiser ganske sunt til vanlig, aldri godteri eller brus. En vanlig dag for meg starter med at jeg til frokost spiser f.eks tre lavkarboknekkebrød med ost eller egg og bacon. Noen ganger proteinshake. Til middag spiser jeg flere ganger i uken mye kylling. Og på kvelden drikker jeg en smoothie eller noe sånt. Noen som vet om noen effektive øvelser jeg kan gjøre og hvordan jeg kan få fortest mulig resultater? Anonymous poster hash: e063f...d82
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 kettlebell og en intruksjonsvideo. spis mer Anonymous poster hash: 5e3fb...ae7
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Spis mer og tren tung styrketrening. Da skal du se at musklene vokser, og du vil se mye mer "fit" og trent ut. Anonymous poster hash: 26880...3b5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Start med 30 days shred. Det funker, Trust me.Anonymous poster hash: 412d4...468
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå