Gå til innhold

Bør jeg beklage for at det kanskje ble litt mye?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr i noen uker nå og ikveld var vi hos meg og skulle se en film. Vi browset Netflix også kom filmen "Bully" fram. Han sa det var en utrolig bra dokumentar og at jeg burde se den en gang. Jeg sa vi kunne se den nå, men han sa det var en veldig trist dokumentar, men ville jeg så var det greit for han. Så jeg startet den. Da jeg så hvordan gutten ble behandlet på skolebussen egynte jeg å silgråte. Jeg ble mobbet veldig mye på slutten av barneskolen og igjennom ungdomsskolen og de vonde minnene kom fram. Han pauset filmen og spurte om det gikk bra med meg, jeg bare dukket inn i armkroken min. Vi satt sånn i kanskje 5 minutter før alt bare rant ut av meg. Jeg fortalte han alt om hvordan jeg ble mobbet, hvordan det fikk meg til å føle meg, både da og i etterkant. Jeg pratet i nesten 1 1/2 time og han bare satt å hørte på. Da jeg var ferdig visste han ikke helt hva han skulle si tror jeg, men han sa at om jeg ville prate mer en dag om det var det bare å si ifra. Jeg ga han en lang klem, satt meg i armkroken hans og fortsatte filmen. Nå er jeg litt redd for at det kanskje ble litt mye på en gang. Dette med hvordan jeg følte meg og slikt, jeg sier vanligvis ikke sånn til folk jeg har kun kjent i noen uker, men jeg føler meg liksom trygg på han. Burde jeg beklage for at det bare veltet ut av meg?

Anonymous poster hash: 9c874...110
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Istedenfor å beklage deg synes jeg du burde å takke han for at han hørte på deg :) Fortell han at du setter pris på at han lytter og bryr seg. Jeg er sikker på han forstår at det var en vanskelig tid for deg, og at det er vanskelig å snakke om. Du kan jo også fortelle han at dette er vanligvis ikke ting du sier til folk du ikke kjenner så godt, men at du føler deg såpass trygg på han at alt bare kom ut. Jeg tror faktisk han vil være glad for at du fortalte han det. Det viser jo bare at du har stor tillitt til han.

Anonymous poster hash: da3fb...9d8
  • Liker 10
Skrevet

Ingen grunn til å beklage deg for det. Du fikk en reaksjon og det er helt greit. Hadde det vært meg så hadde jeg følt meg litt privilegert som fikk oppleve det at dama åpnet seg helt for meg, og jeg ville forstått at jeg betyr endel for henne nå som jeg viste at hun stolte såpass på meg og var så trygg på meg til å kunne få den reaksjonen der med meg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Istedenfor å beklage deg synes jeg du burde å takke han for at han hørte på deg :) Fortell han at du setter pris på at han lytter og bryr seg. Jeg er sikker på han forstår at det var en vanskelig tid for deg, og at det er vanskelig å snakke om. Du kan jo også fortelle han at dette er vanligvis ikke ting du sier til folk du ikke kjenner så godt, men at du føler deg såpass trygg på han at alt bare kom ut. Jeg tror faktisk han vil være glad for at du fortalte han det. Det viser jo bare at du har stor tillitt til han.

Anonymous poster hash: da3fb...9d8
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...