calium Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Har nylig opprettet meg Tinderkonto, og har fått et par matcher. Kjekke menn, og herlig med bekreftelse. Men, hva i alle dager skriver man tilde man matcher med? Så langt har det gått i "Hei. Hvem er du? Fortell litt om deg selv", og "Hei. Hva driver du med?". Jeg er dårlig på smalltalk, og kommer liksom ikke videre.... 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Jeg har bare spurt om interessene/hobbyene deres Anonymous poster hash: f79f2...411
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Din eller min seng? Det er jo standard på Tinder.. Anonymous poster hash: 50bb2...1aa
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 IKKE spør "hvem er du?", "fortell om deg selv"... Det er ufattelig kjedelig og tidkrevende å svare på. Fyren skal være sinnsykt fin for at jeg skal gidde det. Liker best lettvindte, konkrete spørsmål som er enkle å svare på i første omgang. Så kan man heller grave dypere etterhvert. Anonymous poster hash: e9f17...b9d
Ynw Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 På 26.6.2014 den 0.01, calium skrev: Har nylig opprettet meg Tinderkonto, og har fått et par matcher. Kjekke menn, og herlig med bekreftelse. Men, hva i alle dager skriver man tilde man matcher med? Så langt har det gått i "Hei. Hvem er du? Fortell litt om deg selv", og "Hei. Hva driver du med?". Jeg er dårlig på smalltalk, og kommer liksom ikke videre.... Ingen aning! Har ikke Tinder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå