Pialill Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Noen som har funnet dette vindundermiddelet i Bergen? er desperat etter å bli kvitt sneglene som spiser rosene mine
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Plantasjen tok imot bestilling kun til medio mai. Bruker Ferramol, kanel, kaffegryt og ølfeller istdf. Etter at jeg så sinnsykt mange små brunsnegler i vår er det nå fritt for snegler. Det varme, tørre været har nok hjulpet.Anonymous poster hash: b2f76...32e
Pialill Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2014 Jeg fant på hagesenteret på Fantoft! måtte spørre om det fordi det to på bakrommet i kjøleskap... Håper det hjelper på jævlene, hvis ikke skal jeg teste forslaget over her!
cassio Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 (endret) Hagesenteret ved Sartor har, men også der må man spørre siden det står i kjøleskap. Jeg har forresten prøvd kaffegrut, men det holdt ikke sneglene unna. Plukka 40 snegler på en gang fra en kasse med stemorsblomster, og der hadde jeg mye kaffegrut. Endret 28. juni 2014 av cassio
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå