Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er in nå? Eller hva er "lov"? Trenger ikke være superhip, bare ikke håpløst ut...

Forskjellig farge på en finger, er det fortsatt in? Og har det noe å si hvilken finger?

Hva med en farge på tommel, pekefinger og langfinger, en annen på ringfinger og en annen en igjen på lillefinger?

Anonymous poster hash: a1a63...2e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

korall farger :hjerte:

Gjest Citronella
Skrevet

Gjør som du vil. Ser det er mange blåfarger i sommerkolleksjonene, men korallfarger og sterke rosafarger også. Mye pynt og fancy greier, men det holder jeg meg unna.

Anbefaler Deborah Lippmann! Alle fargene er fantastiske, og lakken er lett å legge pent og holder lenge.

Skrevet

Er ingen neglelakk jeg reagerer på, er heller negleformen som lange spisse heksenegler.

Synes det er fint med f.eks mint farget neglelakk, og hvit på ringfingeren med en annen glitterneglelakk over det hvite.

Ellers liker jeg ikke tusen forskjellige farger på neglene. Ser litt crazy ut. :closedeyes::filer:

AnonymBruker
Skrevet

Er ingen neglelakk jeg reagerer på, er heller negleformen som lange spisse heksenegler.

Synes det er fint med f.eks mint farget neglelakk, og hvit på ringfingeren med en annen glitterneglelakk over det hvite.

Ellers liker jeg ikke tusen forskjellige farger på neglene. Ser litt crazy ut. :closedeyes::filer:

Heksenegler har jeg ikke hvertfall. :)

Nei, tusen er litt voldsomt, men tre er greit? ;)

Anonymous poster hash: a1a63...2e9

Skrevet

Nøytrale og duse farger slår aldri feil, mener nå jeg.

-Grå, brun, beige, taupe, pastellrosa, mint, pistasje.

NYX har veldig mange fine (og GODE) neglelakker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tester har vist at billigneglelakker som regel er like bra som de dyre. Jeg er kjempe fornøyd med f.eks Depend, og misfornøyd med div dyre (eks misfarging av negler). Lys pastell er fint. Nå som det er sommer er lyseblå (gjør at man ser brunere ut), korall, sølv og gull fint :)

Anonymous poster hash: 3d028...ae6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...