Gå til innhold

For Caroline (28) og Therese (35) betyr utseendet alt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være frekk, men det er noe som heter indre skjønnhet også. Og har man ikke det hjelper det lite å fylle på med masse annet.

http://www.rb.no/lorenskog/article7441406.ece

Synes egentlig disse to er ganske skumle...

Anonymous poster hash: dbcdf...28c

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp. Fatter ikke at folk betaler massevis av penger for å se ut som en blanding av Mona Høiness og Jan Thomas.

Tror vel egentlig at dette er en trend som kommer til å gå over, på samme måten som silikonpupper ikke er på langt nær like poppis som det var for noen år siden.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Hjelp. Fatter ikke at folk betaler massevis av penger for å se ut som en blanding av Mona Høiness og Jan Thomas.

:fnise::laugh:

• Liker 3
Skrevet

Syntes de så langt eldre ut enn sin faktiske alder :laugh:

• Liker 25
Skrevet

Hun Caroline (hun med de tynne strekene som øyenbryn) virket jo heeeeeeeelt forskrudd. Hun andre så helt ok ut. Men for all del, de bestemmer helt selv. Personlig syntes jeg ikke Jan Thomas stilen er noe å satse på når det kommer til utseende.

• Liker 1
Skrevet

Synes egentlig de virker lite sympatiske. Blir litt skremt av sånne mennesker...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun yngste (28) kunne gått for å være 20. Hun eldste (35) synes jeg så ut som hun var over 40...

Anonymous poster hash: 00e7d...b74
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av dem var spesielt pene da, minner meg mest om fjortiser med for mye brunkrem.. :P

Anonymous poster hash: 71fb8...2e1
  • Liker 4
Skrevet

Synd hu ene ikke får operert bort den fæle røykestemmen sin da.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Harryblondiner med røykestemme? Ikke noe å trakte etter. De har også failet, de så mye eldre ut enn de egentlig er, spesielt hun som ikke klarte å legge foundationen sin riktig.

Anonymous poster hash: 54aa3...839

• Liker 7
Skrevet

Sorry to burst your bubble, but 25?

Ingen av dem ser ut som 25 år gamle.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Både jeg og typen slet veldig med å se hvem som var den "unge" av de to. Syns begge så ut som de var rett under 40 for å være ærlig...

Anonymous poster hash: 6b360...56f

• Liker 6
Skrevet

– Silikonpuppene mine har ammegaranti. Jeg har ikke barn, men det skal gå greit å amme selv med silikon. Puppene mine vil aldri henge. Hvis jeg får en jente en gang, tror jeg det blir en liten minibarbie, sier hun, som startet med behandlinger da hun var 25 år.

Måtte hun aldri få barn... :/

• Liker 21
Skrevet

De virka ganske blåst. Ser ut som de prøver hardt å være evig 14...

Gjest Hayati
Skrevet

Håper hun ikke får barn og overfører sånne holdninger og verdier. Du er kun verdt noe hvis du er pen. Hun vet jo ikke om en eventuell datter ligner på henne heller, for hun har jo operert alt.

• Liker 1
Skrevet

– Silikonpuppene mine har ammegaranti. Jeg har ikke barn, men det skal gå greit å amme selv med silikon. Puppene mine vil aldri henge. Hvis jeg får en jente en gang, tror jeg det blir en liten minibarbie, sier hun, som startet med behandlinger da hun var 25 år.

Hvis hun tror at silikon aldri henger må hun tro om igjen, de følger tyngdekraften som alt annet på kroppen.

• Liker 3
Skrevet

Det så helt forjævlig ut.

• Liker 1
Gjest Bettys
Skrevet

Botox synes jeg kan se fint ut hvis man gjør det med måte (f.eks bare i sinnarynken), men fillere har jeg ikke sansen for. Da ser man jo rett og slett oppblåst ut. Ikke noen god look akkurat..

For øvrig burde i hvertfall en av dem heller ha brukt litt penger på å gå til tannlegen.

Skrevet

Silikonpuppene mine har ammegaranti. Jeg har ikke barn, men det skal gå greit å amme selv med silikon. Puppene mine vil aldri henge. Hvis jeg får en jente en gang, tror jeg det blir en liten minibarbie, sier hun, som startet med behandlinger da hun var 25 år.

Hva mener hun med det? Har hun tenkt å operere datteren, eller tror hun operasjonene overføres via genene?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener hun med det? Har hun tenkt å operere datteren, eller tror hun operasjonene overføres via genene?

Hun skal vel bruke sin evt datter som sin personlige barbiedukke. Passe på at gun alltid ser bra ut, for det er jo det som betyr noe.. Baby heels (google it), sminke fra 5 års alderen. Usa skjønnhetskonkurranae for barn stilen.. Og silikonpupper i 16 års gave. Håper hun ikke får barn.

Anonymous poster hash: 3ebb6...a06

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...