Gå til innhold

Trang eller vid?

Carmen_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kremt.. han som ikke kommer han er veldig tykk en mens han andre har en normalt lang/tynn en. Og hva kan jeg gjøre for at han med den store skal komme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten igjen

Ratlesnake, du misforsto meg: jeg mente at ingen kan fortelle en person "du behøver ikke å tenke på dette for det er ikke viktig". Det vil jo si at det er DU som definerer hva som er viktig og ikke viktig!!

Hva som er viktig for én person er uviktig for en annen. Men du kan ikke fortelle henne "tenk på noe annet, for dette er ikke viktig". Poenget er at dette ER viktig for henne i utgangspunktet.

Derfor burde en her ikke diskutere OM noe er viktig eller ikke. Isåfall gjør en seg selv til sjef over "hva som er viktig og ikke".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knipling

Jeg har noen knipekuler som er to ulike størrelser, med lodd i forskjellig tyngde som man kan putte inni. Så skal man begynne med den største kulen uten lodd inni, og dersom man klarer å holde på den i tyve minutter, kan man gå til neste "trinn". Til slutt skal man ende opp med å kunne holde på den minste kulen med alle loddene inni. Jeg antar at jo større tyngde man klarer å holde på, jo trangere kjennes man ut for en mann. Selv holder jeg på med den største kulen med halvparten av loddene inni, så jeg er vel litt under middels stram, da!?

Knip-ling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet om ei som ble kalt Vålerengatunnellen......

vet ikke hva en skal legge i den, om det var vidden eller trafikken..... eller begge deler......

kan du holde på en vanlig tampong bør vel alt være greit...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva?! Kan det skje at en tampong faller ut fra en jente fordi hun er for vid??! :o

DET har jeg aldri hørt om..er det tilfellet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan! Jeg blir rett og slett provosert og irritert over enkelte svar her! Det må da være mulig å spørre om et spm (det er tross alt et seksualitetsforum), uten å bli latteliggjort. Skjerp dere, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til jente: man får kanskje funnet ut av det ved å "prøve" ut ulike gutter med ulike størrelser..? Men hvis du er i et fast forhold' date=' spør ham. Og hvis du mistenker svaret hans for ikke å være ærlig...vet ikke mer enn at du bør være flink med knipeøvelser der nede :)[/quote']

Jeg tror ikke det er noen vits i spørre, for å være helt ærlig. Man får alltid forskjellig svar, det kommer an på hvor stor han er og hva han har å sammenligne med av tidligere erfaringer. For å få ett objektivt svar må man nok teste/spørre så mange at det ikke er verdt det... (Eller så kan man jo ta utgangspunkt i hvilken tampongstørrelse man bruker?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Eller så kan man jo ta utgangspunkt i hvilken tampongstørrelse man bruker?)

Tampongstørrelsen har da vel ikke noe med hvor trang eller vid man er.... :roll:

Tampongstørrelsen bestemmes av blødningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg kunne kun bruke gul OB da jeg var jomfru' date=' og blå bruker jeg nå da jeg ikke lengre er det.[/quote']

Du skal velge tampong etter menstruasjonsmengde jo, det er iallfall det jeg har fått opplyst. Jeg kan ikke med beste vilje forestille meg at verken en jomfru kan være "for trang" til medium OB (man er da tøyelig) eller at en kvinne som kanskje er litt slappere etter å f.eks ha født barn har for mye plass til en mini (man har da muskler der uansett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En jomfru kan være "for trang" for en medium OB - men det er jo fordi jomfruhinnen stenger for...

Når jomfruhinnen er brutt, så kan en jo bruke alle størrelser, uten at det har noe med trang/vid å gjøre.

Så vi er enige, ~Viva~...

Tampongstørrelsen bestemmes av blødningsmengde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svar til Carmen! :)

Synes det er litt dårlig gjort at de som ikke interesserer seg for diskusjonen om "trang eller vid" absolutt skal skrive sine utrolige teite kommentarer til noen som lurer på noe. Vet om mange jenter som har lurt på det der lenge, er vel naturlig det, vi gutter lurer jo på størrelse om vårt redskap! Men noe godt svar til deg carmen, har jeg nok ikke. Ei jente sa engang til meg at hvis man får inn maks 2 fingre så er man litt trang. (også er det vel noen pirkete folk er inne som sier at størrelsen på fingrene til folk er forskjellige... Ja, det er de, men ta utgangspunkt i helt normale størrelser) Får man inn 2-4, kanskje 3 så er man midt imellom, størrelsen på 2 normale fingre (pekefinger og langemann) er jo ca. vidden på en normal penis. Så får man inn 2-3 er man midt i mellom. 2 - så er man kanskje litt trang. 4 + så er man nok litt vid. Håper det kom noe godt ut av dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Unnskyld hvis jeg er "pirkete" nå, men to normale fingre, er ikke det en veldig tynn penis???? Eller er det virkelig gjennomsnittet siste gjest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eh... Unnskyld hvis jeg er "pirkete" nå' date=' men to normale fingre, er ikke det en veldig tynn penis???? Eller er det virkelig gjennomsnittet siste gjest?[/quote']

Jeg lurer også på det samme...

Gjest: er det noe du tror/mener, eller har du noe "fakta" å vise til der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Svar til Carmen! :)]Synes det er litt dårlig gjort at de som ikke interesserer seg for diskusjonen om "trang eller vid" absolutt skal skrive sine utrolige teite kommentarer til noen som lurer på noe. Vet om mange jenter som har lurt på det der lenge' date=' er vel naturlig det, vi gutter lurer jo på størrelse om vårt redskap! Men noe godt svar til deg carmen, har jeg nok ikke. Ei jente sa engang til meg at hvis man får inn maks 2 fingre så er man litt trang. (også er det vel noen pirkete folk er inne som sier at størrelsen på fingrene til folk er forskjellige... Ja, det er de, men ta utgangspunkt i helt normale størrelser) Får man inn 2-4, kanskje 3 så er man midt imellom, størrelsen på 2 normale fingre (pekefinger og langemann) er jo ca. vidden på en normal penis. Så får man inn 2-3 er man midt i mellom. 2 - så er man kanskje litt trang. 4 + så er man nok litt vid. Håper det kom noe godt ut av dette!

Dette er bare tull! Alle kvinner er i stand til å ta i mot en hånd eller mer om de bare er oppvarmet nok.. De fleste kvinner føder barn.

Hvor trang man er (føleles) har med skjedemusklene å gjøre. De sitter i den første cm av skjeden. Innover er skjeden ganske vid og formet som en ballong. Hvor trang man føles har sammenheng hvor trente musklene som sitter i inngangen til skjeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bare lille meg

Ja, her går d for seg ser jeg... Jeg vet jeg er trang, men d jeg er redd for er: tenk om han ikke kommer inni mg?? D ville jo vært både pinlig for mg og han... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Størrelsen har definitivt ikke noe med vidden i skjeden og gjøre. Jeg kan godt bruke den aller minste for de siste dagene, men bruker de rosa for de dagene jeg blør mest. Begge sitter.

Jeg kjøpte meg også egg med forskjellig vekt, og de sitter som klistret, enda jeg anser meg selv som litt vid etter tre fødsler og med en slapp holdning til trening :P

Kan godt få inn en knyttneve også - (ikke min), men mennene i mitt liv har aldri hatt problemer med å komme.

Man er elastisk og slutter vel egentlig ganske tett om det som puttes inn, enten den er tynn eller tykk... tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...