Carmen_ Skrevet 22. juni 2004 #1 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvordan kan man vite om man er trang eller vid? Har alltid lurt på det... :-? Noen som vet...? Sorry dumt spørsmål, men jeg lurer virkelig, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 22. juni 2004 #2 Del Skrevet 22. juni 2004 :o :o Og spørsmålet virket da helt ok - til du slang inn latteren på slutten! Hva TROR du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 22. juni 2004 :o :o Og spørsmålet virket da helt ok - til du slang inn latteren på slutten! Hva TROR du? Hva var galt med den latteren da? Lurte på om noen visste hvordan man kan vite det jeg, så jeg vet faktisk ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. juni 2004 #4 Del Skrevet 22. juni 2004 Spør fyren din, han vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. juni 2004 #5 Del Skrevet 22. juni 2004 Gå heller rundt og tenk på viktigere ting. Som f.eks om dere skal ha taco eller fiskegrateng til middag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #6 Del Skrevet 22. juni 2004 Gå heller rundt og tenk på viktigere ting. Som f.eks om dere skal ha taco eller fiskegrateng til middag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frank Lampard Skrevet 22. juni 2004 #7 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvis du får inn en knyttneve når du er opphisset er du vid. Siden en knyttneve kan variere veldig i størrelse, så kan du erstatte den med en colaboks. Eller en ølboks nå i disse EM-tider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. juni 2004 #8 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvis man får inn en fotball str 5 er man vid. Fotball str 4 er man akkurat passe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2004 #9 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvis du til stadighet spør "er den inne nå" 5 min etter dere har begynt, da er du vid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 22. juni 2004 Ja, utrolig viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #11 Del Skrevet 22. juni 2004 er da ikke noe å lure på....!!! Taco såklart;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 22. juni 2004 #12 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvis man får inn en fotball str 5 er man vid. Fotball str 4 er man akkurat passe Grådig saklig du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. juni 2004 #13 Del Skrevet 22. juni 2004 Beklager meg altså. Men jeg klarer liksom ikke å engasjere meg i vid/trang eller lang/tykk-diskusjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 22. juni 2004 #14 Del Skrevet 22. juni 2004 Beklager meg altså. Men jeg klarer liksom ikke å engasjere meg i vid/trang eller lang/tykk-diskusjoner. Så jenter kan ikke seriøst lure på om de er trange / vide? Tror faktisk det er noe svært mange damer lurer på, men ikke tør spørre om. Hva med å la være å svare om du ikke orker å engasjere deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #15 Del Skrevet 22. juni 2004 enig med venus her,hvis du ikke liker spm så ikke svar eller gidd å les det da.. jeg lurer faktisk selv jeg,jeg vet jo ikke hvordan andre jenter er der nede!! noen som har et svar på det som ble spurt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. juni 2004 #16 Del Skrevet 22. juni 2004 Prøvde på min, muligens noe merkelige måte, fortelle henne at det ikke er så utrolig viktig. Ihvertfall ikke for guttene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Til Rattlesnake Skrevet 22. juni 2004 #17 Del Skrevet 22. juni 2004 Du Rattlesnake: hvis hun som lurte på dette synes dette er viktig for HENNE, ja så er det det! Da spiller det ingen rolle hva du eller andre gutter mener er viktig for DERE. Hvis Rattlesnake mener spørsmålet ikke er viktig, samt at han ikke har noe tilføre, da foreslår jeg at du holder deg unna uten kommentarer neste gang. Vi er ikke her på forumet for å fortelle andre personer hvor viktig det er det de lurer på! :evil: Svar til jente: man får kanskje funnet ut av det ved å "prøve" ut ulike gutter med ulike størrelser..? Men hvis du er i et fast forhold, spør ham. Og hvis du mistenker svaret hans for ikke å være ærlig...vet ikke mer enn at du bør være flink med knipeøvelser der nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zlatan Skrevet 23. juni 2004 #18 Del Skrevet 23. juni 2004 Hvis han brenner av etter to minutter er du for trang, holder han på i to timer uten at det skjer noe er du for vid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 23. juni 2004 #19 Del Skrevet 23. juni 2004 Sa ikke at det ikke var viktig for henne. Men det jeg sier er at hun trenger vel ikke å tenke så mye på det. Er ikke så mye gutter tenker på tror jeg. Jeg går ut i fra at det var i utgangspunkt med et seksuelt forhold hun tenkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 23. juni 2004 #20 Del Skrevet 23. juni 2004 Hvis han brenner av etter to minutter er du for trang, holder han på i to timer uten at det skjer noe er du for vid. Og hvis en gutt holder på lenge uten å komme mens en annen kan komme etter 30 sek da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå