AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Eksen min fyller året i morgen. Det er 1 mnd siden bruddet hvor vi begge ble enige. Noe jeg angrer dypt på. Vi har fortsatt god kontakt som venner, går mye turer ilag og alt er som når vi var sammen bare at vi ikke har sex. Jeg savner han utrolig mye og ønsker han tilbake. Er det feil av meg å sende en sms til han på bursdagen der jeg også nevner at jeg savner han?Anonymous poster hash: 4ae0e...4f8 1
Gjest Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Nei, synes ikke det er feil av deg. Men om du ønsker han tilbake så ville vel en prat vært enda bedre?
Susi88 Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Klarer ikke å bare ha han som venn. Hvordan burde jeg evnt formulert meg i meldingen:)? Trenger gode råd.
Gjest Knuse Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 (endret) Bare gratuler ham med dagen du Endret 25. juni 2014 av Knuse
flinkeceline Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 Er det en ting som er slitsomt så er det uoppgjorte ekser. La nå fortid være fortid sier jeg og kom deg videre, skaff deg en ny kjæreste. Forsåvidt hyggelig at du sender bursdagsmelding men mener det er viktig å ta tydelig avstand fra sine ekser, ellers kan det bli mye kluss både for deg og for ham. 1
Susi88 Skrevet 25. juni 2014 #7 Skrevet 25. juni 2014 Problemet er at det bar liksom ingen grunn til bruddet. Vi har aldri kranglet. Bare fine stunder ilag. "Problemet" som jeg kanskje ser i ettertid er at han fyller 30 i morgen. Selv er jeg bare 23.
globalagogo Skrevet 25. juni 2014 #8 Skrevet 25. juni 2014 Hva med å skrive "Gratulerer med dagen, håper du har det bra!" eller noe. For du gjør vel det? Siden dere er venner? Tror ikke han trenger å bruke runddagen sin på å tenke frem og tilbake på dette bruddet og hva han bør gjøre videre...La han nyte dagen sin uten noe drama.
Susi88 Skrevet 25. juni 2014 #9 Skrevet 25. juni 2014 Takk for gode råd. Skal gratulere han med dagen, men ikke noe mer. Satser på at kjærlighetssorgeb gir seg snart.
Hecubaa Skrevet 26. juni 2014 #10 Skrevet 26. juni 2014 Og: Jeg tror kjærlighetssorgen gir seg lettere hvis du slutter å tilbringe så mye tid med han som venn - for det sier du jo selv at du ikke klarer å bare være. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå