Gå til innhold

Ferdigmalt panel og listverk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man kan få ferdigmalt panel, takpanel og listverk i fargen klassisk hvit?

Gjest Knuse
Skrevet

Om det er i fargen klassisk hvit er jeg usikker på, men Coop obs bygg har ferdigmalt panel og listverk.

AnonymBruker
Skrevet

Det er en standard hvitfarge som brukes på ferdigmalt listverk som regel. Tror det er eggeskall. Den er litt gråere enn standard hvitmaling.

Det er mulig å få spraymalt slike ting i ønsket farge før levering noen steder. Koster muligens like mye som å male selv.

Anonymous poster hash: b8d98...6ca
Skrevet

Det er en standard hvitfarge som brukes på ferdigmalt listverk som regel. Tror det er eggeskall. Den er litt gråere enn standard hvitmaling.

Det er mulig å få spraymalt slike ting i ønsket farge før levering noen steder. Koster muligens like mye som å male selv.

Anonymous poster hash: b8d98...6ca

De stedene jeg har undersøkt bruker bomull som farge på det ferdigmalte. Og jeg syns bomull er så gul når man allerede har klassisk hvite møbler i stua.

Gjør ingenting om det koster det det evnt vil koste meg å male selv - slipper å gjøre jobben 🙈🙊😝😁 Vi skal fikse opp en del i huset og da bytte alle listene i rommet, så da blir det ganske tidkrevende å male selv 😊

Skrevet

Vi leter etter det samme(takpanel og lister)... Har fått beskjed fra byggmakker at de kan lage det på bestilling, men at det koster ekstra. Han som satt i informasjonen sa det var så dyrt at han helller villa malt selv... ;-) Budsjettet vårt er litt trang så spurte derfor ikke om prisen en gang, grunnet hans uttalelse. Men det er jo verdt å sjekke opp.

Ellers var jeg i kontakt med Sødra interiør, som skal leverer dette i noen grad, men vil ha et større utvalg fra august forhåpentligvis... http://www.sodrainterior.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...