AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Har datet en del de siste årene og det er en type gutter som forundrer meg litt. De har veldig selvtillit til å begynne med , overøser deg med fine ord og er veldig kosete og oppmerksomme .. De snakker om fremtiden etter kanskje 2 uker og man dater mye og de intense på meldinger ol. Så skjer det de avtaler møtes også kommer det alltid noe i veien , så du planlegger noe annet også blir de sure for de hadde jo tenkt å stille opp uannsett. Også får man litt dårlig samvittighet og man avtaler så en ny date en annen dag, når den dagen kommer dukker det såklart opp noe nytt osv.... De forsetter å flørte.snappe ol. I lang tid videre men møtene blir sjeldnere. Til slutt stopper kontakten helt .fordi jeg ikke gidder mer . Men så etter 3 mnd tar de opp kontakten og forsetter rett der vi slapp .. Kjenner nå 4 slike gutter som jeg har datet og falt veldig for 3 av dem.. Men har nå sett dette spillet og kommet meg videre og derfor er jeg ikke like lett lurt og klarte med et skrik og ikke falle for nr.4 men det jeg ikke skjønner er hva får de ut av det ? De har vært single i flere år og sjonglerer garantert med flere jenter uten at det aldri blir seriøst med noen av dem. Likheten for alle 4 er at de er single har heller aldri hatt samboere og er heller ikke super kjekkaser. Men de er gode på å sjarmere og vet hva de skal si for å få deg på kroken. De henger for det meste i store vennegjenger og er egentlig ikke så selvsikre som de later som. De er mellom 28-34 år. Regner med at det finnes en del jenter her (eller gutter) som gjør det samme som disse gutta og mitt spørsmål er da, hva får du ut av en slik flørt ?? Og blir du ikke sliten av å "jobbe" sånn med nye flørter hele tiden?Anonymous poster hash: 00e5d...91f
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Jeg er jente, velger å ta denne som anonym, for kommer vel til å bli hetset her.. Jeg er 28 og holder på slik. Har ikke alltid vært sånn da. Jeg var i et langt forhold, veldig seriøst, samboere osv i ca 5 år. Så dumpet han meg hardt og brutalt (da var jeg 25) og var over meg på ca tre sekunder. Jeg gikk skikkelig ned i kjelleren og hadde tidenes kjærlighetssorg, følte nesten at livet var over.. Men så kommer man seg jo videre etterhvert. Problemet mitt er at etter dette bruddet har jeg ikke taklet å bli så veldig seriøs med noen, og jeg har fått et voldsomt behov for bekreftelse, og det holder liksom ikke oppmerksomhet fra én fyr av gangen. Jeg har blitt helt avhengig av det, føler det er ganske sykt egentlig. Er blitt litt avhengig av å føle at en fyr vil ha meg, men så trekker jeg meg unna rett før han tror vi er seriøse. Føles litt ut som jeg gjør dette for å "hevne" meg på ekssamboeren min etter det han "gjorde mot" meg.. Er nok litt sånn at jeg trenger å føle at jeg er attraktiv og ønsket av gutter selv om ikke eksen min ville ha meg lenger.. Jeg klarer ikke ta innover meg i det hele tatt at jeg leker med andres følelser, fordi jeg innerst inne har så dårlig selvtilitt at jeg tenker at de ikke egentlig bryr seg så mye om meg, og at de garantert hadde dumpet meg etter kort tid uansett, så jeg kan like gjerne være føre var.. Det siste året har jeg datet 6 gutter, sjonglert de litt.. føler meg fæl.De vet ikke om hverandre eller har noe med hverandre å gjøre.. Men igjen, det er den følelsen av at de hadde gjort det mot meg, hvis ikke jeg hadde gjort det mot dem. Og jeg er LIVREDD for å bli seriøs med noen, for da får jeg fullstendig panikk og løper min vei i frykt for å bli såret. Må legge til at jeg ikke har sex med alle. Har hatt sex med to av dem.. Jeg er fullstendig klar over at jeg bør oppsøke en form for hjelp, snakke med en psykolog eller noe.. men samtidig så er jo dette veldig vanlig blant gutter/menn uten at noen mener at de er sprø av den grunn.. Og jeg regner med at jeg vil oppleve karma etterhvert. Men jeg tviler på at jeg noensinne kommer til å føle meg så langt nede som etter bruddet med eksen min. Anonymous poster hash: 24e57...7d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå