AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Hvilken butikkjede har pastastjerner? Av de vanlige kjedene, er ikke meny her jeg bor. Anonymous poster hash: b3cfc...c8c
Gjest Kvinneline Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Har lett lenge etter pastastjerner jeg også. Gudmorbarna mine fikk dette i en suppe en gang, og da måtte jo også gudmor lage stjernesuppe Har bestilt disse en gang: http://www.barilla.com/content/product/pastina
Kvist Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Jeg har aldri funnet det hos de vanlige norske kjedebutikkene, men synes ofte jeg ser det hos mindre butikker med mye arabiske varer. Bokstavpasta er det derimot veldig lenge siden jeg har sett noe sted. Det er jo ENDA morsommere å ha i suppa.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Takk for svar dere Vi har ingen arabisk matbutikk her men en asiatisk, kanskje de har? Kan jo titte i morgen. Eller vurdere å bestille på nett, har ikke sjekket prisen ennå Jeg kjøpte det forrresten på Ultra på Brynsenteret når jeg bodde i Oslo, kanskje de har det ennå, for dere som bor der nede Jeg har flyttet langt bort. Hadde håpet at ICA eller en annen butikk jeg handler sjeldent på hadde denne pastaen eller lignende. Anonymous poster hash: b3cfc...c8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå