AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Skal flytte nå, 1.juli og sitter her og skal melde flytting. Men hvem skal jeg melde inn til? Har nå vært innpå altinn.no og endret der. Sjeler posten.no men der fikk jeg bare beskjed om at jeg ikke kunne sende adresseendring via nett. Grunnen til dette stod det ikke noe om. Så sa må jeg sende skjema via posten manuelt da? Har endret adresse innpå NAV, Telenor, onecall og forsikringsselskapet mitt. Er det noe jeg har glemt? Jeg må spørre, er så lenge siden jeg flytta sist;) Anonymous poster hash: 93b9c...106
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Hvilket skjema via post? Du må huske folkeregisteret. Jeg har de siste årene ordnet alt over nett. Det meste går automatisk nå via folkeregisteret, som banken, vegvestenet (om du har bil), forsikrinf, NAV ol. De får info om adresseendring en gang i mnd fra folkeregisteret, eller noe sånt. Anonymous poster hash: 44380...515
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Ops altinn er folkeregisteret ja, dumme meg Anonymous poster hash: 44380...515
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/adresseendring-og-oppbevaring/adresseendring;jsessionid=SdgqTrmdc6Qlddn3qGVmn3fgrMX2GTZ66m9Tnpbx7PycpG8XnBmM!1983251837 Anonymous poster hash: c8bed...aef
Gjest Blondie65 Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Alle du får regninger fra. Alle ting du abonnerer på, er medlem av. Arbeidsgiver.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 Hvilket skjema via post? Du må huske folkeregisteret. Jeg har de siste årene ordnet alt over nett. Det meste går automatisk nå via folkeregisteret, som banken, vegvestenet (om du har bil), forsikrinf, NAV ol. De får info om adresseendring en gang i mnd fra folkeregisteret, eller noe sånt. Anonymous poster hash: 44380...515 Dette gjelder ikke alle. Du er selv ansvarlig for å melde adresseendring til banken, forsikringsselskap(spesielt viktig hvis du har bolig/innboforsikring), mobilleverandør+++ TS - registrer endringen på folkeregisterets hjemmesider. og så går du gjennom lommeboka og sier ifra til alle steder du er medlem. Anonymous poster hash: ac4c5...ee8
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #7 Skrevet 25. juni 2014 Dette gjelder ikke alle. Du er selv ansvarlig for å melde adresseendring til banken, forsikringsselskap(spesielt viktig hvis du har bolig/innboforsikring), mobilleverandør+++ TS - registrer endringen på folkeregisterets hjemmesider. og så går du gjennom lommeboka og sier ifra til alle steder du er medlem. Anonymous poster hash: ac4c5...ee8 Ikke min bank og forsikringsselskap Sist jeg sa i fra til de så sa de at det ikke var nødvendig fordi de får infoen fra folkeregisteret. Mobilleverandør er noe annet, jeg mente "kontorer" eller hvilken kategori bank og forsikringsselskap er i. Burde kanskje utdypet det. Anonymous poster hash: 44380...515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå