Gjest Purple Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 Hvordan går dette an??? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=231669 Skjønner ikke hva folk driver med jeg... :evil:
Diaz Skrevet 22. juni 2004 #5 Skrevet 22. juni 2004 Dette har ikke jeg godt av og lese................
Sofia Skrevet 22. juni 2004 #6 Skrevet 22. juni 2004 Dette er så grusomt at det vrenger seg i magen min. Jeg klarer ikke å begripe at det finnes slike mennesker, det finnes ikke straff hard nok..
Gjest GreenSky Skrevet 22. juni 2004 #7 Skrevet 22. juni 2004 Jeg slutter aldri å undre meg over mennesker. Hva var motivet? Hvorfor sultefore sitt eget barn?
LilleBille Skrevet 22. juni 2004 #8 Skrevet 22. juni 2004 Jeg slutter aldri å undre meg over mennesker. Hva var motivet? Hvorfor sultefore sitt eget barn? Enig med deg.. Hvorfor i all verden.. Klart de må være syke, men... Det er bare grusomt.
Gjest 1111 Skrevet 22. juni 2004 #9 Skrevet 22. juni 2004 :o :-( Det er så trist å lese om så syke mennesker.. Syns det stadigvekk kommer opp saker hvor foreldre har sultet barna sine. Forferdelig!
Rapitap Skrevet 22. juni 2004 #10 Skrevet 22. juni 2004 Synes det er spesielt ille at disse tortur-foreldrene slipper ut ved kausjon! :evil:
Gjest Simon7 Skrevet 26. juni 2004 #12 Skrevet 26. juni 2004 Jeg så en film som heter den sjette sansen, og der var det en mor som foret sin datter med små doser gift så hun skulle være dårlig hele tiden. Ikke spør meg hvorfor, men hun ville altså at hun skulle være dårlig hele tiden. Det er visstnok en sykdom spm har lsike virkninger. Jeg klare uansett ikke å forestille meg at det går an. Hva som foregår oppi hodet på enkelte er ganske enkelt ufattelig.
Gjest baby-E Skrevet 26. juni 2004 #13 Skrevet 26. juni 2004 kan ikke fatte at det er mulig å gjøre noe slikt...
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2004 #15 Skrevet 26. juni 2004 Jeg så en film som heter den sjette sansen, og der var det en mor som foret sin datter med små doser gift så hun skulle være dårlig hele tiden. Ikke spør meg hvorfor, men hun ville altså at hun skulle være dårlig hele tiden. Det er visstnok en sykdom spm har lsike virkninger. Jeg klare uansett ikke å forestille meg at det går an. Hva som foregår oppi hodet på enkelte er ganske enkelt ufattelig. Jepp, den har jeg hørt om også. En sykdom som gjør at vedkommende vil at andre skal syntes synd på seg pga at h*n har ett sykt barn... Håper de monstrene får en streng straff..! :evil: (Lurer på hvorfor ikke begge barna ble sultet, men bare jenta?) Clea
Gjest 1111 Skrevet 26. juni 2004 #16 Skrevet 26. juni 2004 (Lurer på hvorfor ikke begge barna ble sultet, men bare jenta?) Hvis du mener filmen "den sjette sansen" så var moren på vei til å forgifte barn nummer to også. i en av scenene sier en av gjestene; "og nå har jeg fått høre at søsteren begynner å bli dårlig også".
Maxine Grey Skrevet 26. juni 2004 #18 Skrevet 26. juni 2004 Det er en sykdom: MUNCHAUSEN'S SYNDROME by PROXY. En sykelig tilstand som kan få fatale konsekvenser for de som er i den sykes varetekt. Sørgelig.
Gjest gloria Skrevet 28. juni 2004 #19 Skrevet 28. juni 2004 Slike foreldre blir jeg direkte kvalm og fly forbanna på!! Skjønner ikke at det er mulig å gjøre noe slikt, og fremdeles har god samvittighet. Tenker bare hvis det hadde vært meg (noe det aldri kunne vært).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå