AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Hva er typisk hos voldelige menn? Hva risikerer mann om man forlater en? Er det kun en utvei og låse alle dører og ikke gå ut? Er alle menn som var voldelige i forholdet kommer til å oppsøke sine damer som forlater dem? Og om det er helt stille i 6 måneder, er man da trygg ? Og et spørsmål til: er det alltid slik at voldelige menn tar kontakt først før de evt oppsøker deg? Vil jo tro at de vil ringe og plage eller bare forfølge før de evt slår til. Jeg hadde satt stor pris på et skikkelig svar tusen takk!! Anonymous poster hash: 9b11b...2ac
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Det er sikkert veldig forskjellig fra person til person, ingen fasit Anonymous poster hash: dea31...165
Gjest Blomsterert Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Det er en grunn,eller flere for at menn er voldelige. Maktesløshet er en av de,fordi de ikke klarer kommunisere følelser. Noen voldelige menn er farlige i ettertid,for når en forlater de,topper det seg for dem. Så vanskelig å si om din eks(?),er av den typen. Noen er narsissistiske,og de får sykt(bokstavelig talt)dårlig selvbilde om de blir forlatt. Det er ikke så fysisk farlig,for de har en drivkraft av stolthet. Så de "skjuler"den knekken og vil ikke tape ved å gjøre noe dumt sånn at glansbildet blir ødelagt. Så er det de menn som kun er voldelige i nære relasjoner,og er ganske kalde om du forlater dem. De gir inntrykk av "å drite i". Det er flere typer,men du hører ikke SÅ ofte om kriminelle handlinger i ettertid fra sjalu/voldelige menn. Så ikke steng deg inne! Ikke la drittsekker få den makten over deg! Sannsynligheten er liten for at det skjer noe etter en tid.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Vel jeg har dessverre to stk som var en gang mine kjærester. Begge var voldelig og jeg stakk med engang. Men en av de har oppsøkt meg og spurt hvordan det gikk med meg og sa at han var glad jeg har det fint. Er det en tegn på at han kommer for en dag eller? Etter 6 måneder, er det fortsatt farlig?Anonymous poster hash: 9b11b...2ac
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 Jeg mottok plutselig dødstrusler, helt ut av det blå, etter flere års stillhet. Jeg ga ingen respons, og nå har det vært stille i like mange år. Anonymous poster hash: 8d116...ebc
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #7 Skrevet 25. juni 2014 Såpass... Flere år etterpå? Hvor mange år da ? Sykt!!! Hvilken vold brukte han? Oppsøkte han deg i ettertid etter at ble slutt? TsAnonymous poster hash: 9b11b...2ac
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #9 Skrevet 25. juni 2014 Er alle menn som var voldelige i forholdet kommer til å oppsøke sine damer som forlater dem? Og om det er helt stille i 6 måneder, er man da trygg ?Anonymous poster hash: 9b11b...2ac Statistisk sett er det en brøkdel som er farlige i etterkant, dette er ekstremtilfeller man ikke skal uroe seg så mye over. Vanligvis skjer også eventuell stalking rett etter bruddet, at de dukker opp etter flere år osv skjer svært skjeldent. Anonymous poster hash: 1fc90...992
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #10 Skrevet 25. juni 2014 Du har opprettet en helt lik tråd før, og alle skrev at du burde føle deg trygg etter 6 mnd. Men forstår at angsten sitter i deg enda. Hva med å oppsøke en psykolog for å komme litt videre? Anonymous poster hash: 88881...702 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #11 Skrevet 26. juni 2014 Hvordan kan dere tro at jeg kan føle meg trygg etter 6 måneder? Jeg er glad for at de andre synes ikke jeg skal bekymre meg, men etter å ha rotet meg bort i dette så kan man egentlig aldri være sikker. Er det ikke normalt at ekser kan dukke opp lang tid etter? TsAnonymous poster hash: 9b11b...2ac
Britt Banditt Skrevet 26. juni 2014 #12 Skrevet 26. juni 2014 Du har opprettet en helt lik tråd før, og alle skrev at du burde føle deg trygg etter 6 mnd. Men forstår at angsten sitter i deg enda. Hva med å oppsøke en psykolog for å komme litt videre? Anonymous poster hash: 88881...702 Det er vel ikke bare en sånn tråd som har blitt opprettet heller. Helt enig i at du bør nok oppsøke profesjonell hjelp. Vi på KG kan ikke hjelpe deg med å bli kvitt denne angsten.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #13 Skrevet 26. juni 2014 Er det sånn at dersom man er i fare for å bli oppsøkt for å bli skadet så skjer det noe på forhånd som en slags forvarsel? som for eks at fyren dukker opp for å bare treffe på deg eller ringer på telefonen for å høre stemmen din osv. De kommer vel bare ikke ut av det blå med en øks i hånda .? TsAnonymous poster hash: 9b11b...2ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå