AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Hei! Hvordan fungerer en slik attest, er det kun de siste 5 årene som er på en vanlig politiattest? Jeg vet at en utømmende attest viser alt av dommer, forelegg osv. men en enkel vandelsattest, hva kommer på den? det er innen butikk det er snakk om Anonymous poster hash: 4b2d7...54b
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Hei! Hvordan fungerer en slik attest, er det kun de siste 5 årene som er på en vanlig politiattest? Jeg vet at en utømmende attest viser alt av dommer, forelegg osv. men en enkel vandelsattest, hva kommer på den? det er innen butikk det er snakk om Anonymous poster hash: 4b2d7...54b Det avhenger av hva som kreves. F.eks ved ansettelse i barnehage så sjekkes det bare opp mot seksuelle handlinger. Om du f.eks har kjørt i fylla så vil ikke det vises på den attesten. Andre attester sjekkes ut mot andre paragrafer. Hva står det at det skal sjekkes opp mot da? Hvilke type butikk? Anonymous poster hash: 2394b...fb5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Hei! Hvordan fungerer en slik attest, er det kun de siste 5 årene som er på en vanlig politiattest? Jeg vet at en utømmende attest viser alt av dommer, forelegg osv. men en enkel vandelsattest, hva kommer på den? det er innen butikk det er snakk om Anonymous poster hash: 4b2d7...54b er det lov å kreve vandelsattest for en butikkjobb da?? Anonymous poster hash: 80698...3d5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 det er klesbutikk, aldri hørt om heller! har ikke fått begrunnelse hvorfor de skal ha det.. så har en gammel dom som jeg er redd kommer på, det er 12 år siden, men har hørt det er de siste 5 årene som vises på vanlig attest.. tsAnonymous poster hash: 4b2d7...54b
Chizue Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 det er klesbutikk, aldri hørt om heller! har ikke fått begrunnelse hvorfor de skal ha det.. så har en gammel dom som jeg er redd kommer på, det er 12 år siden, men har hørt det er de siste 5 årene som vises på vanlig attest.. tsAnonymous poster hash: 4b2d7...54b Kanskje de har hatt ansatte som stjeler? Altså om du blir tatt i å stjele i en butikk ,som ansatt så kommer du nok aldri til å få jobb i butikk igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå