Gå til innhold

Vanskelig å finne rett fargenyanse på neglelakk til hverdags.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger litt råd fra dere.

Etter som at årene har gått har jeg blitt veldig glad i å bruke neglelakk. Likevel strever jeg litt med å finne ut hvilke farger som passer best til meg. Dette gjelder for så vidt til dels med klær også. Men nå er det neglelakk til hverdags som er saken. Jeg går gjerne i klær som har fargene mørkelilla, lysegrønt, grått, svart, marineblått, denim-mørkeblått, lyseblått og hvitt. Håret mitt er mørkeblondt/brunt, og øynene mine har flere farger i seg om det har noe å si.. (Dama som skulle ordne det forrige passet til meg klarte ikke å bestemme seg for en farge på øynene mine).

Jeg kan gjerne gå i rødrosa neglelakker. Liker når det er litt farge i hverdagen. Men hvilke fargenyanser kan passe til fargene jeg nevnte at jeg bruker på klær? Jeg nærmer meg 30 år om det har noe å si..

På forhånd takk.

Anonymous poster hash: 1180e...95f
Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

OPI:

Dulce De Leche

Tickle my France-y

Steady As She Rose

Over The Taupe

Essie:

Topless and Barefoot

Smokin Hot

No More Film

Bangle Jangle

For The Twill Of It

Noen ganske nøytrale og kjedelige, og noen mer spennende. Om du googler navn og merke ser du hvordan fargen ser ut :)

Skrevet

Velger folk neglelakk utifra øyefargen? Gå med de fargene du liker, og blås i om det matcher antrekket.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge fargen ser bra ut med hudtonen kan du jo velge hva som helst. Begynn i alle fall ikke med overmatching hvor klær, tilbehør, neglelakk og sminke har samme fargen, det ser veldig 60 pluss ut.

Anonymous poster hash: 504fe...354
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

OPI:

Dulce De Leche

Tickle my France-y

Steady As She Rose

Over The Taupe

Essie:

Topless and Barefoot

Smokin Hot

No More Film

Bangle Jangle

For The Twill Of It

Noen ganske nøytrale og kjedelige, og noen mer spennende. Om du googler navn og merke ser du hvordan fargen ser ut :)

Tusen takk for tipsene! Jeg likte No More Film og Bangle Jangle. :)

ts

Skrevet

Bangle Jangle har jeg og den er nyyyyydelig! Helt perfekt støvlillablågrå. En annen som kan minne om denne, men som har mindre lilla i seg er Cocktail Bling. :)

Jeg bryr meg aldri om å matche neglelakken til noe, så lenge den passer til hudtonen min og så lenge det ikke blir typisk røde negler, rosa klær - jeg haaaaater rød og rosa sammen. :haar:

AnonymBruker
Skrevet

Bangle Jangle har jeg og den er nyyyyydelig! Helt perfekt støvlillablågrå. En annen som kan minne om denne, men som har mindre lilla i seg er Cocktail Bling. :)

Er den fra Essie, OPI, eller et annet merke?

ts

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge fargen ser bra ut med hudtonen kan du jo velge hva som helst. Begynn i alle fall ikke med overmatching hvor klær, tilbehør, neglelakk og sminke har samme fargen, det ser veldig 60 pluss ut.

Anonymous poster hash: 504fe...354

Takk for tipset. :)

ts

Skrevet

Er den fra Essie, OPI, eller et annet merke?

ts

Den er fra Essie den også. :jepp:

Skrevet (endret)

jeg bruker det jeg føler for i hverdagen. Det er jo bare å ta av og begynne på nytt hver 2. uke med uv-lakk man legger selv.

Det går ikke ann å begrense seg i så masse herlighet for meg...

http://no.pinterest.com/lakrisheks/nails/

Jeg bruker alle typer lakk også. Ikke bare merker som er populære. Øverst tar jeg på uv-lakken og vips sitter det.

Endret av Wonders
Skrevet

Jeg driter egentlig i om det matcher klærne jeg går i. Bruker de fargene jeg føler for :-) Akkurat nå er Ballerina fra Chanel favoritten. Mye mer naturlig og lys enn jeg pleier å bruke, men veldig fin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...