AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Jeg er veldig glad i å lage forskjellige former for kakepynt, i marsipan, sukkerpasta, sjokoladepasta, royal icing etc. Skulle veldig gjerne hatt det som hobby. Men hva skal jeg gjøre med alt jeg lager? Lager ikke så mye kaker, prøver å leve sunt. Gi det bort? Selge det på julemesser? Forslag? Jeg tror jeg trenger en ny hobby. Anonymous poster hash: b9d2f...83f
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Søk opp korps som tilhører skoler i ditt område. De blir garantert glade for det dersom du baker kake (dersom du gjør det gratis) til arrangementene deres. Foreldrene til barn som går i korps må jo ofte gjøre det på dugnad. Se på det som et positivt bidrag til lokalsamfunnet.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Ser og smaker det du lager bra? Ta noen bilder av ulike kaker og legg ut på den lokale til salgs siden på Facebook, si at du baker på oppdrag og tar noen kroner for dette. Sikkert flere som er interessert. Spre det også i omgangskretsen at du gjerne baker til selskap ol.Anonymous poster hash: 703d1...b2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå