Gå til innhold

Er han fremdeles interessert i meg? Avlyst halveis date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei… møtte en gutt for noen måneder siden. Det var veldig hyggelig, og han finner meg attraktiv….. :) Men vi bor på hver vår kant av landet pga studier, så det ble md den ene gangen, før ghan måtte reise til studiebyen sin igjen. Vi avtalte å møtes til sommern igjen når han kommer - som er nå. Så vi har hatt kontakt litt nå og da..

Så hadde vi en halvveis avtale om å møtes i går, han sa ja men måtte se an litt. Så kom dagen og jeg lurte på når vi skulle sees… han sa han ikke kunne pga jobb sent.. men lurer på om han løy for å se fotball VM hahahaha… vet han er fryktelig glad i det. MEN han foreslo en annen dag i stedet, er det bra? Eller foreslo han møtes igjen bare for å være høflig og fordi han vet jeg er interessert?

Anonymous poster hash: 28e53...7a0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et positivt tegn at han foreslår ny date. Da gjenstår det å se om han følger opp denne gangen.

Om han avlyser på nyttt ville jeg blitt mer skeptisk..

• Liker 1
Gjest ashanti
Skrevet

Det er et positivt tegn at han foreslår ny date. Da gjenstår det å se om han følger opp denne gangen.

Om han avlyser på nyttt ville jeg blitt mer skeptisk..

Enig i denne. Han foreslår en ny date og det tolker jeg som at han fortsatt er interessert i å treffe deg :) hadde vært verre hvis han bare avlyste uten noe forslag til ny dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...