AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 lurer på om noen her inne har erfaring med det? eksene mine har alltid vært ganske "mannlige" og "kalde" når det kommer til følser og det å snakke og vise det. vi kunne prate om det, men det var liksom ikke i ekstreme mengder og det var helt greit nok men nå har jeg vært på noen dates med en fyr som er veeeldig følelsesmenneske og kjærlig.. han kan snakke om følelser i evigheter, spør hva jeg føler og sier helt åpent hvordan han føler ting. Han stryker på kinnet og leppene mine, kysse på hånden, gi laange klemmer og ja, veldig glad i kroppskontakt. for meg føles det litt innpåslitent ut og kanskje litt slitsomt.. er dette noe som vanligvis gir seg? hvordan er følelsesmennesker når de blir sint, for eksempel? dette høres kanskje ut som et luksusproblem da, men jeg vet faktisk ikke hva jeg føler rundt dette for jeg er vant med menn som tar litt lett på ting istedenfor å overøse meg med klemmer, kos og komplimenter.. ville du likt å ha en følsom mann, eller en litt med "kald"/mannlig? Anonymous poster hash: 9387d...fb0
aquata Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Har erfaring med en følsom mann. Og for meg passer det utmerket når det kommer til kos. I mitt tilfelle ble han ikke sint. Han gråt som et barn i stedet... For meg ble all denne gråtingen fra en mann litt vel traumatisk. Han hadde hauger og dynger av jentevenner, for følsomme menn er gode "venninner". 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 lurer på om noen her inne har erfaring med det? eksene mine har alltid vært ganske "mannlige" og "kalde" når det kommer til følser og det å snakke og vise det. vi kunne prate om det, men det var liksom ikke i ekstreme mengder og det var helt greit nok men nå har jeg vært på noen dates med en fyr som er veeeldig følelsesmenneske og kjærlig.. han kan snakke om følelser i evigheter, spør hva jeg føler og sier helt åpent hvordan han føler ting. Han stryker på kinnet og leppene mine, kysse på hånden, gi laange klemmer og ja, veldig glad i kroppskontakt. for meg føles det litt innpåslitent ut og kanskje litt slitsomt.. er dette noe som vanligvis gir seg? hvordan er følelsesmennesker når de blir sint, for eksempel? dette høres kanskje ut som et luksusproblem da, men jeg vet faktisk ikke hva jeg føler rundt dette for jeg er vant med menn som tar litt lett på ting istedenfor å overøse meg med klemmer, kos og komplimenter.. ville du likt å ha en følsom mann, eller en litt med "kald"/mannlig? Anonymous poster hash: 9387d...fb0 Jeg foretrekker nok en mellomting, en som kan snakke om menneskelige relasjoner, følelser og gi kjærtegn, men ikke overdriver heller . En kjølig, litt taus mann hadde ikke vært noe for meg. Anonymous poster hash: 703f5...9e9 1
Gjest Riskjeks Skrevet 25. juni 2014 #4 Skrevet 25. juni 2014 Jeg foretrekker nok en mellomting, en som kan snakke om menneskelige relasjoner, følelser og gi kjærtegn, men ikke overdriver heller . En kjølig, litt taus mann hadde ikke vært noe for meg. Anonymous poster hash: 703f5...9e9 Enig, en mellomting er nok det beste her. Det gjelder venner/venninner også - slitsomt med veldig dramatiske folk, men kalde og ufølsomme er heller ikke noe å trakte etter. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #5 Skrevet 25. juni 2014 Jeg syns at du er kjempeheldig ts. Skulle gjerne ha truffet en slik mann. Anonymous poster hash: e98bf...b6d 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 Har erfaring med en følsom mann. Og for meg passer det utmerket når det kommer til kos. I mitt tilfelle ble han ikke sint. Han gråt som et barn i stedet... For meg ble all denne gråtingen fra en mann litt vel traumatisk. Han hadde hauger og dynger av jentevenner, for følsomme menn er gode "venninner". ble det av og til litt for mye av det gode da, eller gikk det greit hele veien? Jeg foretrekker nok en mellomting, en som kan snakke om menneskelige relasjoner, følelser og gi kjærtegn, men ikke overdriver heller . En kjølig, litt taus mann hadde ikke vært noe for meg. Anonymous poster hash: 703f5...9e9 jeg tror også jeg liker en mellomting men jeg har ikke funnet det enda.. har gått fra ekstremt mandig til en som er kjempefølsom, og jeg vet ikke helt hva jeg synes om det. jeg er nok litt redd for å være mannen i forholdet omtrent.. men jeg føler jo at det er et luksusproblem da mange menn kan være redde for å prate om og vise følelser.. Anonymous poster hash: 9387d...fb0
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #7 Skrevet 25. juni 2014 Jeg har en venninne som falt for en slik mann og hun var veldig skeptisk i begynnelsen. Etter en stund orket hun ikke mer så hun avsluttet forholdet men angret seg fordi hun savnet de andre egenskapene han hadde. De ble gift og fikk to barn før hun avsluttet forholdet igjen for hun fikset det virkelig ikke. Han var jo ikke feminin i væremåte men det var likevel ikke noe mann der og til syvende og sist så orket hun ikke alt kjaset hans. Mitt råd er å tenke deg godt om hvis du nå allerede er skeptisk. Dette er personligheten hans så han kommer høyst sannsynligvis ikke til å endre seg. Det er faktisk lov til å ønske seg en mellomting og de finnes det flust av Anonymous poster hash: 289fc...57e
Gjest SoccerPlayer Skrevet 25. juni 2014 #8 Skrevet 25. juni 2014 Er d ikke bare fint med en følsom mann da
Mrs Smith Skrevet 25. juni 2014 #9 Skrevet 25. juni 2014 Ville hatt en følsom mann. Liker å kose, ligge på armen, og snakke om ting i forholdet,snakke om følelser osv. Liker å ha en mann som vil gjøre ting for meg og som ofte sier han elsker meg. 3
Gjest Blomsterert Skrevet 25. juni 2014 #10 Skrevet 25. juni 2014 Unnskyld meg Ts,men når jeg leser innlegg som ditt,lurer jeg på om du har ekte følelser for ham? Mulig vi ikke er så mange,men elsker en noen,tar en de som de er. Og er endog stolt av det. Men! Blir han manipulerende,stiller saken seg annerledes. En av eksene mine gråt og var helt dramaking når vi kranglet. Det ble for mye til slutt,fordi jeg alltid måtte "ta kontroll". Slitsomt. Din høres jo bare veldig fransk ut :-) Det er jo sjarmerende! Vært sammen med machomenn også. Foretrekker følsomme kunstnersjeler :-) eller utenlandske gentlemen. Dessverre fins ikke mange følsomme gentlemen i dette landet!
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #11 Skrevet 25. juni 2014 Du sier at du har vært sammen med skikkelig machotyper, og fått det til å fungere sånn noenlunde antar jeg? Da ville jeg aldri ha valgt det diametralt motsatte.... Anonymous poster hash: 703f5...9e9
Gjest BettyBoop Skrevet 25. juni 2014 #12 Skrevet 25. juni 2014 Vil helst ha noen som er en mellomting 1
Gjest Riskjeks Skrevet 25. juni 2014 #13 Skrevet 25. juni 2014 Ville hatt en følsom mann. Liker å kose, ligge på armen, og snakke om ting i forholdet,snakke om følelser osv. Liker å ha en mann som vil gjøre ting for meg og som ofte sier han elsker meg. Å kose, kunne snakke sammen om forholdet/følelser osv er vel normalt? Å være følsom er å være sensitiv og ta seg lett nær av ting. Personer som blir beskrevet som følsomme, er vel dem som ikke er redde for å vise følelser, spesielt tristhet og det å fortelle andre hva man føler for dem (ikke bare kjærester, men andre personer i livet også). Synes for øvrig det er både litt trist og betenkelig at flere her beskriver tause og tilsynelatende ufølsomme menn som "mandige"... 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #14 Skrevet 25. juni 2014 takker så mye for svarene her hittil! jeg er nok bare litt skeptisk fordi det er noe helt annet enn jeg er vant med. jeg liker jo denne siden ved han, men jeg er også litt redd for at han blir for innpåsliten, sytete og lage drama, iom at han er følelsesmenneske.. føler at det kan være litt skummelt :s Unnskyld meg Ts,men når jeg leser innlegg som ditt,lurer jeg på om du har ekte følelser for ham? Mulig vi ikke er så mange,men elsker en noen,tar en de som de er. Og er endog stolt av det. Men! Blir han manipulerende,stiller saken seg annerledes. En av eksene mine gråt og var helt dramaking når vi kranglet. Det ble for mye til slutt,fordi jeg alltid måtte "ta kontroll". Slitsomt. Din høres jo bare veldig fransk ut :-) Det er jo sjarmerende! Vært sammen med machomenn også. Foretrekker følsomme kunstnersjeler :-) eller utenlandske gentlemen. Dessverre fins ikke mange følsomme gentlemen i dette landet! vi er i datingfasen så som du sier så vet jeg ikke enda om jeg har ekte følelser for han nei.. får jeg ordentlig følelser for ham så tar jeg jo han som han er, men jeg har selv ikke vært borti ekstremt følsomme fyrer selv så jeg lurer egentlig bare på hvordan det er og om de pleier å være følsomme på negative måter også, f.eks bli fort såret eller hissig. jeg er jo ltit redd for at jeg har funnet en sånn dramaking du beskriver, men jeg håper jo ikke det! Anonymous poster hash: 9387d...fb0
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #15 Skrevet 25. juni 2014 Å kose, kunne snakke sammen om forholdet/følelser osv er vel normalt? Å være følsom er å være sensitiv og ta seg lett nær av ting. Personer som blir beskrevet som følsomme, er vel dem som ikke er redde for å vise følelser, spesielt tristhet og det å fortelle andre hva man føler for dem (ikke bare kjærester, men andre personer i livet også). Synes for øvrig det er både litt trist og betenkelig at flere her beskriver tause og tilsynelatende ufølsomme menn som "mandige"... litt dårlig formulert da. jeg mener ikke at jeg synes de er lite mandige, men det er mange menn som synes at følelser for pyser, og at man for all del ikke må vise følelser og heller bare være macho 24/7. at følelser og sånt liksom er en kvinnegreie. det er sånne jeg som regel har truffet på Anonymous poster hash: 9387d...fb0
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #16 Skrevet 25. juni 2014 Kjæresten min er en slik mann! Kan fortelle meg i evigheter akkurat hva han føler om meg, er veldig emosjonell, kan gråte foran meg og er like temperamentsfull som meg Jeg hadde bare vært sammen med machomenn før jeg møtte ham, så jeg var skeptisk til om han faktisk likte kvinner siden han var så åpen og "varm". Ja, jeg veit det var teit, men for meg som var vant til "hei, du ser heit ut i dag, la oss pule" fra tidligere forhold så var dette ganske så skremmende. Tok sjansen, og jeg er så utrolig glad jeg gjorde det! Anonymous poster hash: b3bc2...851 4
Gjest Riskjeks Skrevet 25. juni 2014 #17 Skrevet 25. juni 2014 litt dårlig formulert da. jeg mener ikke at jeg synes de er lite mandige, men det er mange menn som synes at følelser for pyser, og at man for all del ikke må vise følelser og heller bare være macho 24/7. at følelser og sånt liksom er en kvinnegreie. det er sånne jeg som regel har truffet på Anonymous poster hash: 9387d...fb0 Skjønner hva du mener, men jeg mener menn som synes følelser er for pyser/kvinner, er mest tradisjonelle/konservative. 1
Gjest Blomsterert Skrevet 25. juni 2014 #18 Skrevet 25. juni 2014 takker så mye for svarene her hittil! jeg er nok bare litt skeptisk fordi det er noe helt annet enn jeg er vant med. jeg liker jo denne siden ved han, men jeg er også litt redd for at han blir for innpåsliten, sytete og lage drama, iom at han er følelsesmenneske.. føler at det kan være litt skummelt :s vi er i datingfasen så som du sier så vet jeg ikke enda om jeg har ekte følelser for han nei.. får jeg ordentlig følelser for ham så tar jeg jo han som han er, men jeg har selv ikke vært borti ekstremt følsomme fyrer selv så jeg lurer egentlig bare på hvordan det er og om de pleier å være følsomme på negative måter også, f.eks bli fort såret eller hissig. jeg er jo ltit redd for at jeg har funnet en sånn dramaking du beskriver, men jeg håper jo ikke det! Anonymous poster hash: 9387d...fb0 Ok. Han virker jo bare fin din da. Min eks gråt før en uke var gått fordi jeg etter hans utsagn ikke skjønte hvor forelsket han var! Wow. Men jeg holdt ut noen år,faktisk! Du har jo et poeng,for føkelsemennesker kan jo la følelsene styre på flere felt! Da blir det jo tungt for de av oss som ikke orker drama! Men ellers kan han bare være en som gir god feedback. Mange har kontroll selv om de er følsomme :-)
Gjest Riskjeks Skrevet 25. juni 2014 #19 Skrevet 25. juni 2014 Ok. Han virker jo bare fin din da. Min eks gråt før en uke var gått fordi jeg etter hans utsagn ikke skjønte hvor forelsket han var! Wow. Men jeg holdt ut noen år,faktisk! Du har jo et poeng,for føkelsemennesker kan jo la følelsene styre på flere felt! Da blir det jo tungt for de av oss som ikke orker drama! Men ellers kan han bare være en som gir god feedback. Mange har kontroll selv om de er følsomme :-) Det er vel nettopp det - man kan fint være følsom uten å være dramatisk... 3
Gjest Livmora Skrevet 25. juni 2014 #20 Skrevet 25. juni 2014 Har også erfaringer med en slik type mann. Han viste ikke denne siden av seg selv før jeg allerede var forelsket i han, og da fant jeg det bare sjarmerende. Når man er glad i en mann, er det bare veldig godt at han viser så tydelig hva han føler for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå