Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 18 år, og har kanskje de styggeste knærne i verden!! Jeg er naturlig tynn, men jeg trener ikke. Men herregud, jeg tør ikke vise knærne mine til noen, for de ser faktisk ikke ut. De ser ut som de tilhører (unnskyld meg) en skikkelig feit dame. Det er liksom skikkelig ordentlig masse flesk rundt hele kneet, under, over og på sidene! Og jeg har ingen aning på hva jeg skal gjøre.. Hvilke treningsmetoder er det liksom som trener knærne? Jeg sliter faktisk med det, så jeg håper virkelig at noen kan hjelpe meg.. Og er det flere som har det sånn som meg, så håper jeg at dere kan si ifra, og lette litt på humøret mitt :(

Anonymous poster hash: 5fafc...7ff
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på de er så ille som du skal ha det til:) Og om du alt er tynn så er vel ikke fasongen på knærne så mye å gjøre med. Det man derimot kan gjøre er jo å fremheve det man er fornøyd med:)

Anonymous poster hash: daab0...9d8
AnonymBruker
Skrevet

Synes "etter" bildene var mye styggere enn før....

Anonymous poster hash: 8b3ea...0ac
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes "etter" bildene var mye styggere enn før....

Anonymous poster hash: 8b3ea...0ac

Synes du ikke det er finere med stramme knær uten fullt av flesk rundt?

Anonymous poster hash: f4067...8a8

AnonymBruker
Skrevet

Fettsuge knær?? Nei takke meg til fleskete knær, som du kaller det :P Synes heller ikke det så bra ut på etter-bildet.

Ikke tenk så mye på de knærne dine. Det er garantert bare du som tenker på de. Tenk heller mer på det du er fornøyd med ;)

Anonymous poster hash: abbfe...740
Gjest Runforit
Skrevet

?

Er det knærne en greie også nå?

Ta et bilde av dine egne knær. Tviler på at de er unormale.

AnonymBruker
Skrevet

Knær,og kneskåler er der for en grunn:) At du er "naturlig tynn og har fleskete kneskåler" tror jeg ikke noe på rett og slett.

Anonymous poster hash: 24d54...93e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...