AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Hei. Har sett litt rundt etter kullsyremaskin i det siste og er veldig usikker på hva jeg skal velge. Så derfor vil jeg ha erfaringer etter dere. Vil ha en som det finnes 1/2 og 1 liters flasker, som ser fin ut, lager godt kullsyrevann og helst under 1000 lappen. Takk for svar! Anonymous poster hash: 91d64...1c3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #2 Skrevet 25. juni 2014 Vi har den billigeste til soda stream, funker helt fint. Du bestemmer selv hvor mye gass du vil ha ved å trykke flere ganger på knappen. Dette finner du fort ut av. Du kan bruke både 0,5 liter og 1 liters flasker på denne Anonymous poster hash: a4259...fc6
Gjest Blomst83 Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Jeg har sodastream pure og er veldiig fornøyd.Har hatt den i 6 år. Den møter alle dine krav, og kan virkelig anbefales,
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Jeg har Sodastream Source og er veldig fornøyd. Du kan selv regulere kullsyremengden, og flaskene kan klikkes på plass fremfor å måtte skrus på plass. Elkjøp har forresten 20% avslag på Sodastream i dag! Anonymous poster hash: af71f...952
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Jeg har Sodastream Source og er veldig fornøyd. Du kan selv regulere kullsyremengden, og flaskene kan klikkes på plass fremfor å måtte skrus på plass. Elkjøp har forresten 20% avslag på Sodastream i dag!Anonymous poster hash: af71f...952 Takk for svar, alle sammen! Har bestilt aqvia exlusive. Håper den er bra :-)Anonymous poster hash: 91d64...1c3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Er det light-saft i disse variantene, eller kan en bruke hva slags saft en vil? En link til de forskjellige produktene hadde vært fint, for jeg har også tenkt på å kjøpe dette en stund. Anonymous poster hash: bc438...fe9
Gjest Blomst83 Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Er det light-saft i disse variantene, eller kan en bruke hva slags saft en vil? En link til de forskjellige produktene hadde vært fint, for jeg har også tenkt på å kjøpe dette en stund. Anonymous poster hash: bc438...fe9 Det er mye billigere og kjøpe vanlig saft på butikken.Enten light eller vanlig. Skal du kjøpe de smakene som produsentene selger vil det bli veldig dyrt i lengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå