Gå til innhold

Kullsyremaskin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Har sett litt rundt etter kullsyremaskin i det siste og er veldig usikker på hva jeg skal velge. Så derfor vil jeg ha erfaringer etter dere.

Vil ha en som det finnes 1/2 og 1 liters flasker, som ser fin ut, lager godt kullsyrevann og helst under 1000 lappen.

Takk for svar!

Anonymous poster hash: 91d64...1c3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har den billigeste til soda stream, funker helt fint. Du bestemmer selv hvor mye gass du vil ha ved å trykke flere ganger på knappen. Dette finner du fort ut av. Du kan bruke både 0,5 liter og 1 liters flasker på denne :)

Anonymous poster hash: a4259...fc6

Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg har sodastream pure og er veldiig fornøyd.Har hatt den i 6 år. Den møter alle dine krav, og kan virkelig anbefales,

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Sodastream Source og er veldig fornøyd. Du kan selv regulere kullsyremengden, og flaskene kan klikkes på plass fremfor å måtte skrus på plass. Elkjøp har forresten 20% avslag på Sodastream i dag!

Anonymous poster hash: af71f...952
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Sodastream Source og er veldig fornøyd. Du kan selv regulere kullsyremengden, og flaskene kan klikkes på plass fremfor å måtte skrus på plass. Elkjøp har forresten 20% avslag på Sodastream i dag!

Anonymous poster hash: af71f...952

Takk for svar, alle sammen! Har bestilt aqvia exlusive. Håper den er bra :-)

Anonymous poster hash: 91d64...1c3

AnonymBruker
Skrevet

Er det light-saft i disse variantene, eller kan en bruke hva slags saft en vil?

En link til de forskjellige produktene hadde vært fint, for jeg har også tenkt på å kjøpe dette en stund.

Anonymous poster hash: bc438...fe9
Gjest Blomst83
Skrevet

Er det light-saft i disse variantene, eller kan en bruke hva slags saft en vil?

En link til de forskjellige produktene hadde vært fint, for jeg har også tenkt på å kjøpe dette en stund.

Anonymous poster hash: bc438...fe9

Det er mye billigere og kjøpe vanlig saft på butikken.Enten light eller vanlig. Skal du kjøpe de smakene som produsentene selger vil det bli veldig dyrt i lengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...