Snop Skrevet 25. juni 2014 #1 Skrevet 25. juni 2014 Jeg skal flytte ut fra en leilighet nå, som jeg har leid i et halvt år. På dette halvåret har det kommet mørke linjer fra sofaen min som jeg så nå når jeg flyttet sofaen ut. Hvordan dette har skjedd kan jeg ikke forstå, og i hvert fall ikke på kun et halvt år. Det er en hvit gipsvegg. Sofaen var lys beige. Hva er dette, og hvordan fjerner jeg det? Hele denne veggen er egentlig et mareritt. Det er svarte merker over alt pga malingen skrapes av av ingenting. Fikk også noen merker på veggen i gangen ved skoene, dumme meg prøvde å tørke forsiktig med en bittelitt fuktig klut (nesten ingenting vann) og hele malingen ble løst opp og smurt utover. Så jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre med denne veggen annet enn å male over? Veggen tåler jo ikke vann, så jeg kan ikke bruke noen vaskemidler. Aldri vært borti en så "skjør" vegg før. Kan gjerne male dersom jeg må det for å få depositumet tilbake, men det er jo veldig rart at det ikke engang går an å ha en sofa i en leilighet i noen måneder uten å måtte male om hele greia etterpå. Sukk.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Vi eier en leilighet med hvitmalte gipsvegger, og skjønner godt hva du mener! Har det samme problemet her, det blir svarte merker nesten uansett hva som er borti veggen. Noen av merkene har faktisk forsvunnet ved bruk av viskelær (de merkene som har kommet uten at malingen er skrapet av), men de fleste må sikkert males over. Jeg tror vel uansett at utleier ikke bryr seg så veldig mye, om det da ikke er snakk om svært skjemmende merker? Anonymous poster hash: 5139b...860
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 På matbutikkene selger de noen hvite svamper i to pakk fra scotch som fjerner flekker. De er helt geniale og fjerner det meste! Har til og med fått vekk kulepenn fra tre dør med disse. Du finner de i vaskemiddelhylla, grønn plast rundt.Anonymous poster hash: 67af6...4b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå