Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som er alene om lån og livsopphold, hva tjener du, hvor stort lån har du, hva betaler du på dette, og hvor mye sparer du i mnd?

Anonymous poster hash: ae023...5a0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 1,88 i boliglån, i underkant av 300 000 i studielån.Har ca 450 000 i lønn med tillegg og noe overtidsarbeid. Betaler 8000 i måneden på lån. Veldig skjeldent jeg klarer å spare veldig mye, men hiver innpå når jeg kan, i år har jeg spart ca 50 000.

AnonymBruker
Skrevet

Har 1,88 i boliglån, i underkant av 300 000 i studielån.Har ca 450 000 i lønn med tillegg og noe overtidsarbeid. Betaler 8000 i måneden på lån. Veldig skjeldent jeg klarer å spare veldig mye, men hiver innpå når jeg kan, i år har jeg spart ca 50 000.

Unnskyld at jeg spør, men hva anser du som veldig mye siden du har spart 50 000 iår?

• Liker 4
Skrevet

Jeg har 1 mill totalt brutto (lønn fra to jobber, barnepensjon og div)og 1 790 000 i boliglån i tillegg til studielån og billån.

Jeg sparer ved å betale ekstra på lån, i tillegg til at jeg sparer til større ting jeg skal kjøpe og har også lagt meg opp en buffer som stadig fylles på litt.

Skrevet

Ser hva du mener, omtrent alt kommer fra feriepenger + skattepenger, men får ikke spart så mye jevnt gjennom året.

Unnskyld at jeg spør, men hva anser du som veldig mye siden du har spart 50 000 iår?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tjener 42000 har 1,8 i lån og har ca 500 000 i studielån. Betaler ca 13000 i lån og husleie. Men har tatt inn en leieboer som jeg tjener 5000 i mnd på så jeg pleier å legge 5000 mer i huslånet hver mnd... Tror jeg skal gjøre det i 2 år til så er jeg kvitt topplånet og får det litt mer romslig...

Anonymous poster hash: 1c1d7...c35

AnonymBruker
Skrevet

Tjener 460.000 og har 1.500.000 i boliglån. Sparer 600 i måneden til pensjonsspar og 600 ca til kortsiktig sparing. Betaler også ned litt raskere enn vanlig på lånet (satt nedbetalingstiden til 18 år da jeg lånte). Har studielån på 280.000 i tillegg.

Syns jeg har ganske god økonmi egentlig, men noen stor luksus er det jo ikke.

Anonymous poster hash: 2dd07...f9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...