Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det temmelig grått ute her, og leggene mine er like bleike som i vinter. Men jeg har håp om at dagen skal komme da jeg igjen kan gå med skjørt og vise beina. I den forbindelse hadde det vært greit å ikke blende noen.

Er det noen som har noen gode kremer de vil anbefale? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dove Summer Glow syntes jeg er bra :)

Skrevet

Ok, takk :) Jeg må bare huske å kjøpe en skrubb så jeg ikke får striper :fnise:

Gjest Eurodice
Skrevet

St. Tropez er det beste hittil jeg har brukt. Den fås i flere varianter, som krem, mousse og spray. Selv foretrekker jeg krem,gradual tan i begynnelsen, så overgangen fra vinterblek til friskere farge ikke blir for stor. Alle typer gir flott, jevn farge. De lukter godt også, ikke den kjemiske lukten som mange selvbruningsprodukter har.

• Liker 1
Skrevet

St. Tropez er det beste hittil jeg har brukt. Den fås i flere varianter, som krem, mousse og spray. Selv foretrekker jeg krem,gradual tan i begynnelsen, så overgangen fra vinterblek til friskere farge ikke blir for stor. Alle typer gir flott, jevn farge. De lukter godt også, ikke den kjemiske lukten som mange selvbruningsprodukter har.

Det der med lukt tenkte jeg ikke på engang, men husker nå at sist jeg prøvde selvbruning for mange år siden, lukta det skikkelig rart.

Jeg ser den koster litt, men når det gjelder kosmetikk har jeg troa på at man i rimelig stor grad får det man betaler for.

Så takk for tips :blomst:

Gjest Eurodice
Skrevet

Det der med lukt tenkte jeg ikke på engang, men husker nå at sist jeg prøvde selvbruning for mange år siden, lukta det skikkelig rart.

Jeg ser den koster litt, men når det gjelder kosmetikk har jeg troa på at man i rimelig stor grad får det man betaler for.

Så takk for tips :blomst:

Bare hyggelig :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...