Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #1 Skrevet 21. juni 2004 hei. jeg trenger noen tips.. hvis man er på kafe med venner og man ser en dame, som også legger merke til en og man har lyst til å si hei til henne men ikke tør pga at man er litt sjenert, hva gjør man? hvordan gå frem, hva sier man? blir bare helt tom i hodet og klarer ikke å snuble ut hei eller noe.. hadde en slik episode i deg da jeg var ute i byen med et par venner.. det var noen jenter som satt like ved oss, og hun ene smilte og det var conections i luften..klarte ikke å få meg selv til å si noe, for jeg vet ikke hva jeg skulle sagt uten at det blir utrolig dumt..
Rio Skrevet 21. juni 2004 #2 Skrevet 21. juni 2004 Jeg kan si så mye som at det er ikke er det mest naturlige for meg å gå bort til fremmede folk og begynne å prate i vei (i edru tilstand), så jeg er vel ikke den beste til å gi tips. Det hadde vel kanskje vært lettere om hun hadde vært der alene sant? Det bruker å være det. Så kanskje du kan satse på å få kånneksjn med jenter som sitter alene neste gang Du kunne gått bort til henne og tatt henne til side, og spurt om hun ville finne på noe en dag. Du hadde fått enten ja eller nei. Du kan ta deg sammen å tenke at livet er for kort til å være sjenert og tøve bort sjanser, og du ville ikke hatt noe å tape! Set er bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på at du ikke gjorde det. Du kan kanskje prøve den i noticed you noticing me, i want you to know i noticed you too. Haha. Uansett, lykke til neste gang
Dagensdiva Skrevet 22. juni 2004 #3 Skrevet 22. juni 2004 Du kan kanskje prøve den i noticed you noticing me, i want you to know i noticed you too. Haha. Uansett, lykke til neste gang Ja! Høres bra ut ! Eller prøv de tradisjonellse sjekkkisene..har jeg sett deg før??Er ikke du søstern til Chris?? Hehe..nei dette handler om å tørre..og drive over sine "unødvendige!" grenser.
Ingeborg Skrevet 22. juni 2004 #4 Skrevet 22. juni 2004 Det kommer sikkert øyeblikk da hun er uten venninnene, f.eks. når hun skal kjøpe en kaffe til eller liknende. Køen ved disken er et bra sted for å starte en samtale!
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #5 Skrevet 22. juni 2004 Kanskje spørre henne og venninnene hennes om noe på menyen? Hvis hun er interessert i mer kontakt er samtalen i gang. Jeg opplevde en gang en kreativ person som stoppet meg på gata og latet som han var turist. Han snakket engelsk, og spurte om hvor bussen stoppet mm. Vi kom i prat og det viste seg at han var norsk likevel og at han faktisk sto og ventet på bussen som han visste hvor stoppet. Han var morsom og kreativ og jeg likte han. Hvis jeg hadde vært singel så tror jeg kanskje dette ville funket....
Gjest TomKrus Skrevet 22. juni 2004 #6 Skrevet 22. juni 2004 Det kommer sikkert øyeblikk da hun er uten venninnene' date=' f.eks. når hun skal kjøpe en kaffe til eller liknende. Køen ved disken er et bra sted for å starte en samtale![/quote'] Veldig godt poeng (notere). Henge rundt på unisexdoen eller utenfor damedoen er kanskje ikke et like bra tips Og forresten, hovedinnlegger, hvordan føler du deg nå? Som en litt dust, ikke sant? F. hvorfor benyttet jeg meg ikke av muligheten? Tror du at du ville følt deg noe verre hvis du hadde pratet med henne?
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #7 Skrevet 22. juni 2004 angrer vel litt ja..mye! det som egentlig er problemet mitt, eller det som er problemet er at jeg er ikke helt så oppfinnsom på å starte en samtale.. har alltids masse jeg har lyst til å spørre om, men alt bare kommer ut samtidig og blir rot hvis dere skjønner.. og litt feighet for at jeg skal dri.. meg ut..=) tror jeg må ta å stupe rett i det neste gang det dukker opp en slik situasjon, for jeg vil ikke angre på noe jeg ikke gjorde som det ble sagt..heller på det jeg gjorde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå